Prva hrvatska aplikacija takve vrste omogućuje lakše praćenje financija
Za razvoj aplikacije FIRA bilo je potrebno samo šest mjeseci, a rezultat je iskustva, inovativnosti i znanja u području bankarstva i razvoja aplikacija trojice entuzijasta - jednog bankara te dvojice developera softvera.
Aplikacija će biti idealna obrtnicima te mikro i malim poduzetnicima koji čine veliki dio gospodarstva, s gotovo 50% udjela u ukupnom broju zaposlenih. Obrtnici i poduzetnici često ulažu dodatne resurse i napore u procese koji nisu direktno povezani s osnovnom djelatnošću samog poslovnog subjekta, ali su važni za uspješno poslovanje.
Jedan od tih nužnih procesa u svakom poduzeću je i upravljanje financijama koje se još uvijek najčešće obavlja „ručno“, posebice u malim tvrtkama.
FIRA omogućava otvoreno bankarstvo, odnosno sigurno i jednostavno povezivanje bankovnih računa hrvatskih banaka na jednom mjestu. Dakle, radi se o prvoj hrvatskoj aplikaciji koja poduzećima, između ostalog, omogućava da sve bankovne račune različitih banaka mogu vidjeti na jednome mjestu.
To je učinkovit alat u digitalnoj transformaciji upravljanja financija obrtnika i poduzetnika. U svega nekoliko jednostavnih klikova korisnici dolaze do pregleda svojih financija i pregleda plaćanja na računalu, tabletu ili mobitelu.
Aplikacija nudi odabir standardiziranih predložaka za ponude, predračune i račune. Na jednostavan i intuitivan način korisnici ih samostalno, u nekoliko sekundi, mogu prilagoditi vlastitim potrebama, direktno poslati e-mailom svom klijentu, ali i iskoristiti mogućnost ponavljajućih računa koji dodatno štede vrijeme.
Integracija QR koda olakšava plaćanje, a za poduzetnike koji rade s inozemnim klijentima FIRA automatski računa aktualni srednji tečaj HNB-a. Prvih 30 dana korištenja aplikacije FIRA je besplatno. U ponudi su dva paketa s cijenama od 29 i 79 kn (plus PDV), a uskoro će u ponudi biti i FIRA pro paket.