Prihod na globalnom tržištu CIS-a dostići će 21,9 milijardi dolara u 2022.
Očekuje se da će prihod globalnog tržišta senzora za kamere (CIS - Camera Images Sensor) porasti za 7% u 2022. i dosegnuti 21,9 milijardi dolara, uglavnom potaknut povećanjem potražnje za pametnim telefonima, automobilskim, industrijskim i drugim aplikacijama, pokazuju najnovija predviđanja koja je objavio Counterpoint.
Očekuje se da će segment mobilnih telefona doprinijeti s udjelom od čak 71,4% ukupnog tržišnog prihoda u 2022., a slijede ga automobili (8,6%) i video nadzor (5,6%). Uz kontinuirani porast globalnih isporuka pametnih telefona i daljnje nadogradnje senzora kamera očekuje se da će segment mobilnih telefona doživjeti srednje jednoznamenkasto povećanje prihoda u CIS-u na godišnjoj razini.
U međuvremenu, kako automobili postaju inteligentniji, povezani i nude sve bolju autonomnu vožnju u određenim uvjetima, implementacija kamera za praćenje situacije u prometu i senzori za funkcije ADAS-a i ADS-a će se širiti, što će dovesti do sve većeg broja kamera u novim vozilima u nadolazećim godinama. Očekuje se da će segment video nadzora održati nizak jednoznamenkasti rast, djelomično potaknut trajnim utjecajem COVID-19 na socijalnu distancu.
Očekuje se da će Sony zauzeti 39,1% udjela u prihodu u 2022., a slijede ga Samsung (24,9%) i OmniVision (12,9%). Sony je aktivno širio i diverzificirao svoju bazu kupaca u CIS-u kao najveći dobavljač slikovnih i ToF senzora koji se sastoje od velikih piksela, potičući trend podizanja mobilne fotografije na profesionalnu DSLR kvalitetu. Očekuje se da će Sonyjev prihod u CIS-u porasti za 3% na godišnjoj razini u 2022.
U međuvremenu, očekuje se da će se jaz između Sonyja i Samsunga dodatno smanjiti jer će potonji imati koristi od svoje prvenstvene prednosti u pružanju cjenovno konkurentnih senzora slike super visoke rezolucije za pametne telefone srednje do visoke i agresivnog proširenja proizvodnih kapaciteta.
Također se očekuje da će OmniVision doživjeti veliki skok u prihodima u CIS-u u 2022. zahvaljujući raznolikom portfelju proizvoda, prodorima u senzorima super visoke razlučivosti za pametne telefone i povećanju potražnje u automobilskom, nadzornom i industrijskom segmentu.
Iako makroekonomske neizvjesnosti poput ponovnog pojavljivanja COVID-19 koji ometa proizvodnju kamera i dalje predstavljaju prijetnju globalnoj industriji CIS-a, nadogradnja performansi fotoaparata i obogaćivanje sadržaja CIS-a u pametnim telefonima, automobilskim i drugim aplikacijama postavlja čvrste temelje za CIS industriju za postizanje višegodišnjeg rasta.