Potaknut će se inovacije u regiji, uz poboljšano korisničko iskustvo
IBM jača ulaganja proširujući Client Engineering tim za korisnike i poslovne partnere na srednju i istočnu Europu (CEE). Poboljšano korisničko iskustvo bit će usmjereno na zajedničko stvaranje, tehničku izvrsnost i brzinu.
IBM Client Engineering smješten u Pragu, Varšavi i Moskvi okuplja timove dizajnera, tehničkih programera, arhitekata rješenja, podatkovnih znanstvenika, stručnjaka za sigurnost, stručnjaka za razvoj i druge koji zajedno s korisnicima rade na aktivaciji IBM-ove tehnologije i usluge za brza rješenja ključnih poslovnih izazova i prije potpisivanja ugovora.
Srpski tech startup Flamel.AI u suradnji s IBM timom u samo sedam tjedana kreirao je web aplikaciju upogonjenu umjetnom inteligencijom za stolne igre uloga (engl. tabletop role-playing). Budući da je izgrađena na IBM Cloudu s IBM Watsonom, gamerima pruža bogatije iskustvo s više igre i do 75% manje pripreme.
Primjeri korisničkih angažmana na čelu s Client Engineeringom:
• U četiri tjedna transformiran postupak utvrđivanja podobnosti za životno osiguranje za pružatelja usluge uz korištenje umjetne inteligencije
• Korisnik bez clouda, bez upravljanih usluga i bez automatizacije u tri tjedna počeo je koristiti proizvod Red Hat OpenShift na IBM Cloudu koji će transformirati njegovu infrastrukturu i upravljanje aplikacijama
• Korisniku iz javnog sektora sa zahtjevnim potrebama upravljanja podacima dokazano je kako IBM-ova tehnologija može provoditi analitiku osam puta brže u pola cijene, u sigurnom okruženju, bez kopiranja ili premještanja podataka.
IBM Client Engineering zabilježio je značajan rast tijekom pandemije s gotovo 300 angažmana u 2020. na više od 2.500 angažmana u 2021. Razlog tome je potreba tvrtki za virtualnim povezivanjem, bržem donošenju odluka na svojim vremenski osjetljivim aktivnostima, a sve kako bi brzo odgovorile na poremećaje i usredotočile se na rezultate.