TRŽIŠTE

Ericsson je spreman za povećanje enterprise profita

Autor Krunoslav Ćosić

Poslovanje Ericssona u četvrtom tromjesečju 2021.

Izvor: Shutterstock

Ericsson je predvidio da će njegov poslovni segment na kraju nadmašiti poslovanje s mobilnom infrastrukturom što se tiče rasta i profitabilnosti budući da je izvijestio o poboljšanju zarade u četvrtom tromjesečju unatoč kontinuiranom utjecaju pada u Kini.

Izvršni direktor Borje Ekholm detaljno je opisao očekivanja poduzeća u Ericssonovom izvješću o dobiti za četvrto tromjesečje i cijelu 2021. godinu. Napominju da će se promjena dogoditi "s vremenom".

Izvršni potpredsjednik poslovnog područja Networks Fredrik Jejdling izjavio je za Mobile World Live da Ericsson ima niz smjerova u svojoj poslovnoj strategiji, uključujući prodaju privatnih mreža u suradnji s operatorima i stvaranje globalne platforme.

Izvor: Shutterstock

Rekao je da se očekuje “velika stopa rasta” ispred privatnih i kritičnih mreža koje su “potpuno fokusirane” na rad s operatorima, a ne izravno na poduzeća. Općenito, Jejdling je dodao da je korištenje 5G-a u poduzećima također koristilo širem poslovanju, jer bi inače zahtijevalo kontinuirano zgušnjavanje mobilnih mreža.

U četvrtom tromjesečju tvrtka je sklopila veliki posao za kupnju davatelja komunikacijskih usluga u oblaku Vonage, kao dio svog plana za rješavanje segmenta komunikacijske platforme kao usluge u nastajanju.

Stvaranje globalne mrežne platforme, dodao je Jejdling, "razotkriti će velike slučajeve upotrebe" za poduzeća, dodatno proširujući segment.

Izvor: Ericsson Nikola Tesla

Ericsson je u četvrtom tromjesečju 2021. ostvario neto dobit od 10,1 milijardu švedskih kruna (1,1 milijardu dolara), što je 41 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Prihodi su porasli 3 posto na 71,3 milijarde SEK.

Kao i u trećem tromjesečju, rast zarade bio je prigušen padom u kontinentalnoj Kini. Ericsson je procijenio da je njegova prodaja u Kini tijekom posljednjeg tromjesečja bila 1,8 milijardi švedskih kruna manja nego u četvrtom tromjesečju 2020.

Komentirajući uspješnost svog mrežnog poslovanja, Jejdling je istaknuo da je Ericsson nastavio sa širenjem na tržišta izvan Kine. Gledajući 2022. godinu, primijetio je da je tvrtka uvidjela prilike u zgušnjavanju i implementaciji srednjeg 5G pojasa na tržištima koja su već razvijena u tehnologiji sljedeće generacije. Očekuje rast u ranoj fazi implementacije od operatora u Latinskoj Americi.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI