SATOVI I NARUKVICE

NOSE SE NA RUKAMA Sve su traženiji tech dodaci

Autor Ivan Vukić

Wearables ili nosivi uređaji sve su češći na rukama odnosno zapešćima korisnika širom svijeta

Izvor: Tatiana Chekryzhova / Alamy / Alamy / Profimedia

Tržište nosivih uređaja je u drugom tromjesečju imalo lijep rast, pokazuju podaci koje je objavio Canalys. Apple je prvi što se tiče isporuka pametnih satova, slijede Huawei i Garmin. U segmentu jednostavnih narukvica vodeći je Xiaomi.

Korisničko iskustvo i trajanje baterije na nosivim uređajima poput pametnih satovima sve je bolje i bolje. Korisnici sve češće prelaze s pametnih narukvica na pametne satove, upravo iz prethodno spomenutih razloga (trajanje baterije), što je kočilo bolju prodaju samih satova.

Globalno tržište nosivih uređaja poraslo je u drugom tromjesečju ove godine za gotovo 6 posto, usporedbom na godišnjoj razini, a potaknuto je prelaskom s jednostavnih narukvica na pametnije satove viših razreda.

Izvor: ronstik / Alamy / Alamy / Profimedia

Analitička tvrtka procijenila je da je tržište nosivih uređaja, koje uključuje pametne satove i dodatke poput fitnes trackera (pametne narukvice) imalo isporuku od 40,9 milijuna jedinica, što je 5,6 posto više u odnosu na drugo tromjesečje 2020.

Canalys dijeli pametne satove na osnovne modele s rudimentarnim OS-om i uređaje s platformom sposobnom za pokretanje aplikacija trećih strana. U obje kategorije isporuke su porasle gotovo 38 posto na 25,4 milijuna ili 62 posto od ukupnog broja.

Apple je imao udio od 31,1 posto isporuka pametnih satova u svijetu (7,9 milijuna jedinica), a slijede Huawei (2,3 milijuna) i Garmin (1,9 milijuna).

Istovremeno, isporuke pametnih narukvica pale su za 23,8 posto, na 15,5 milijuna jedinica. Xiaomi je dominirao ovim segmentom isporučivši 8 milijuna fitness bandova (pametnih narukvica), a slijedi ga Apple (7,9 milijuna), objavio je Mobileworldlive.com.

Izvor: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Canalys predviđa da će u sljedećim godinama pametni satovi za sobom povući i pametne narukvice jer prodavači povećavaju svoja ulaganja u tom segmentu - korisničko iskustvo sve je bolje, trajanje baterije se povećava. Praćenje zdravlja najbitniji je element koji će korisnici tražiti u budućnosti. Stoga bi proizvođači trebali ulagati dodatna sredstva u senzore i algoritme nove generacije koji će jamčiti točnost i pouzdanost.