Prije kupnje možete pratiti kretanje cijena unatrag mjesec dana, spremiti proizvode za kasnije
Google na svojem blogu savjetuje kako pronaći najbolje ponude za blagdansku kupnju preko tražilice. Dobro će to doći svima koji tijekom blagdanske sezone razmišljaju o pametnom trošenju: osam od deset blagdanskih kupaca kaže da im je važno pronaći povoljne blagdanske darove, a više od polovice planira usporediti cijene na internetu.
Uz Shopping Graph kupci će na Googleu imati pristup dvostruko većem broju ponuda nego prošle godine. Prema istraživanju, 23 posto ljudi kaže da odugovlače svoje blagdansko darivanje jer im je teško naći odgovarajuće ponude.
Google je na Pretraživanju (svojoj tražilici) pokrenuo novo odredište za ponude koje vam pomaže s cijelog weba pronaći proizvode koji su na rasprodaji, uz sve na jednom mjestu. Na stranici s ponudama pronaći ćete promocije i popuste u kategorijama kao što su odjeća, elektronika, igračke i ljepota.
Promocije će uključivati ponude različitih trgovaca uključujući velike trgovine, robne marke izravnih potrošača, prodavače luksuznih robnih marki, dizajnerske etikete i lokalne trgovine. Možete se pomicati kroz vrtuljke ponuda po kategorijama, koje uzimaju u obzir ono što obično volite kupovati kada ste prijavljeni na Google.
Čim ugledate proizvod koji vas zanima kliknite na njega ili posjetite web mjesto trgovca da biste saznali više. Pretražite "shop deals" kako biste pristupili stranici s novim ponudama. Ako ste u potrazi za nečim određenim potražite kategoriju kao što je "ponuda tenisica za kupnju".
Provjerite popuste u Chromeu
Želite li prije kupnje nekog proizvoda biti sigurni da ćete dobiti najbolju cijenu? Chrome može proaktivno tražiti kodove za popust kako bi vam pomogao da uštedite novac prilikom kupnje. Od sada, kada otvorite novu karticu u pregledniku Chrome na desktop ili prijenosnom računalu, prikazat će vam se proizvodi koje ste nedavno gledali na web-lokacijama za kupnju.
Dostupne su opcije "Nastavi s pregledavanjem" te obavijest je li dostupna aktivna promocija. Kada posjetite stranicu proizvoda na web-mjestu za kupnju možete kliknuti novu ikonu oznake popusta u adresnoj traci Chromea kako biste vidjeli dostupne kodove kupona s web-mjesta koje posjećujete. Trgovci mogu odrediti gdje se njihove ponude prikazuju na Googleu u postavkama Merchant Centera.
Ako ste pronašli savršen dar možda vas muči pitanje hoće li cijena pasti nakon što obavite kupnju. Više od četvrtine ljudi kaže da odgađaju blagdansko darivanje jer bi dar kasnije mogao biti dostupan po nižoj cijeni.
Kako bi vam pomogao u rješavanju ove nevolje Google donosi značajke uvida u cijene, koje su već dostupne na Pretraživanju, u Chromeu na stolnom računalu. Kada su ti uvidi dostupni na web-mjestu za kupnju vidjet ćete oznaku "Uvidi u kupnju" u adresnoj traci Chromea.
Kliknite na oznaku kako biste otvorili novi odjeljak na bočnoj ploči Chromea koji će prikazati tipični raspon cijena tog proizvoda i grafikon povijesti cijena do zadnjih 90 dana.
Pratite cijene na više mjesta
Google će upozoriti o padu cijena iz Pretraživanja i Chromea. Kada gledate proizvod na Pretraživanju iz Chromea na svom mobilnom uređaju sada možete kliknuti ikonu zvona pored naziva proizvoda kako biste dobili e-poštu i push obavijesti ako cijena tog proizvoda padne kod trgovaca na webu.
Također možete jednostavno označiti proizvode u novoj mapi popisa za kupnju u pregledniku Chrome na desktop ili prijenosnom računalu i dobiti ažuriranja za praćenje cijena, ako su dostupna.