USPOREDITE, ISPROBAJTE

PROČITAJTE OVIH NEKOLIKO SAVJETA: Izbjegnite grižnju savjesti nakon kupnje

Autor Krunoslav Ćosić

Kupovati je lako, naročito online, mnogi se zaigraju kad počnu rasprodaje, a kasnije požale

Izvor: Google

Nemojte nasjesti na kupnju čim nešto vidite - usporedite troškove s alatom za uvid u cijene, a svakako pogledajte kako odjeća izgleda prije kupnje uz pomoć virtualnog isprobavanja odjeće. Danas se kupcima na internetu nudi jako puno korisnih alata.

Jasno je da ne želite propustiti dobru ponudu, ali ako nešto impulzivno kupite tijekom rasprodaje kasnije ćete se pitati jel to zapravo bio dobar popust. Što ako postoji bolji popust? Kasnije bi moglo doći do kajanja.

Google je nedavno proveo anketu na više od 1000 Amerikanaca u dobi od 18 i više godina pitajući ih o njihovim kupovnim navikama i iskustvima s kajanjem nakon kupnje. Devet od deset ispitanihkaže da osjećaju grižnju savjesti kupaca barem neko vrijeme zbog impulzivne kupnje, a 42% kaže da su kupili nešto jer je bilo na sniženju, a zatim su kasnije požalili.

I dok postoji mnogo različitih razloga zbog kojih ljudi osjećaju grižnju savjesti kod kupaca - u rasponu od krivnje zbog kupnje darova za sebe (48%) do impulzivnosti (42%) - jedno je sigurno: to nije dobar osjećaj. Uz ova četiri Googleova alata za kupnju sigurno ćete biti pametniji i razumniji prilikom odabira garderobe, slušalica ili cipela.

1. Usporedite cijene

Izvor: Google

53 posto kupaca kaže da bi mogućnost usporedbe cijena trgovaca i marki pomogla u sprječavanju grižnje savjesti kupaca. Sljedeći put kad dobijete poticaj da nešto kupite, s tim da se ovo odnosi na kupce u SAD-u, Indiji i Japanu, nakon što pronađete proizvod dodirnite njegovu sliku kako bi usporedili cijene iz različitih trgovina. Možda ćete otkriti da je isti proizvod dostupan negdje drugdje po nižoj cijeni.

2. Istražite složene kupnje

Izvor: Google

Kad bi postojala mogućnost istraživanja proizvoda to bi za 47 posto ispitanih bilo od velike pomoći i smatraju da se ne bi kasnije kajali. Search Generative Experience (SGE) u Search Labsu daje kupcima u SAD-u pregled najvažnijih stvari koje treba imati na umu prije kupnje i pomaže usporediti proizvode jedan pored drugog — što je posebno korisno za složene kupnje. Saznajte više i započnite na labs.google.com/search.

3. Potražite tipične cijene

Izvor: Google

Još malo o grižnji savjesti - četvrtina kupaca kaže da bi uvid u to je li cijena proizvoda visoka, tipična ili niska spriječila osjećaj krivnje kod kupaca. Kupcima se na nekim tržištima pokazuje kako se cijena proizvoda mijenjala tijekom vremena i je li cijena proizvoda niska, tipična ili visoka u usporedbi s drugim prodavačima na webu.

4. Isprobajte prije kupnje

Izvor: Google

55 posto kupaca odjeće preko interneta vratilo je artikl jer je na njima, nakon dostave, izgledao drugačije od očekivanog. Google ima novi virtualni alat za isprobavanje koji omogućuje kupcima u SAD-u virtualno isprobavanje odjeće, počevši od ženskih majica, na različitim stvarnim ljudima.

Tako ćete dobiti bolju predodžbu o tome kako će neki komad odjeće izgledati na stvarnim modelima različitih veličina prije nego što upišete brojeve svoje kreditne kartice.