Uz osobnog lovca na promocije djelomično ćete ublažiti efekte galopirajuće inflacije
Hrvatska aplikacija 33% u manje od tri mjeseca postala je broj 1 shopping aplikacija. Pretekla je i brendove poput Lidla i dm-a koji su na tom području daleko duže prisutni, pokazuju podaci Trgovine Play (Android uređaji) i iz App Storea (iPhone uređaji) na kraju srpnja 2022. Podaci se odnose na besplatne aplikacije za kupnju u Hrvatskoj.
Uspjeh je još veći s obzirom da aplikacija 33% postoji tek od svibnja 2022. godine. Radi se o mobilnoj aplikaciji s pregledom akcijskih popusta na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Mogu se pretraživati promocije prema imenu proizvoda, kategoriji, maloprodavcu, lokaciji ili određenom vremenskom periodu.
Korisnike je oduševio user-friendly pristup odnosno jednostavna pretraga i vidljiv prikaz traženih proizvoda na akciji. „Vrlo je vjerojatno da je i situacija s rastućom inflacijom i divljanjem cijena u maloprodaji pridonijela takvoj popularnosti naše aplikacije jer s njom svi mogu na jednom mjestu vrlo jednostavno i pregledno pronaći i uloviti akcijske ponude svojih omiljenih i najčešće korištenih proizvoda te tako ostvariti značajne uštede u odnosu na sve veće redovne cijene na maloprodajnim policama“, ističe Josip Muller, jedan od autora aplikacije.
Praktičnija je funkcionalnost mogućnost da jednostavno i lako ubacite u listu omiljenih proizvoda svojih 15-20 proizvoda koje najčešće kupujete i tražite te da samo jednim klikom provjerite što se od njih trenutno nalazi na promociji i gdje. Potom možete one promocije koje tako pronađete prebaciti u kupovnu listu za trenutnu kupovinu ili je čak podijeliti s članom obitelji koji ima više vremena i mogućnosti za obaviti tu kupnju.