Nadogradnje uključuju duboku integraciju Android Auta u sustav Porsche Communication Management
Porsche Taycan i Taycan Cross Turismo novu modelsku godinu počinju u rujnu s opsežnim promjenama. Nova modelska godina Taycana neće se zasebno homologirati pa neće biti ni novih vrijednosti raspona WLTP.
U modelima s pogonom na sve kotače u normalnim i Range načinima rada prednji elektromotor Porsche Taycana je gotovo potpuno odvojen i bez napona u rasponu djelomičnog opterećenja. Niti jedan pogon se ne prenosi ni na jednu osovinu dok se automobil vozi ili miruje. Ova funkcija električnog slobodnog kotača smanjuje gubitke otpora. Motori se ponovno uključuju u roku od nekoliko milisekundi samo kada vozač zatraži veću snagu ili promijeni način vožnje.
Funkcije upravljanja toplinom i punjenjem također su dodatno poboljšane. Uz Turbo Planner za punjenje visokonaponska baterija se sada može zagrijati na nešto višu temperaturu nego prije. Omogućit će to brzo punjenje ranije nego na prethodnom modelu te na višoj razini napunjenosti. Osim toga, otpadna toplina iz električnih komponenti koristi se u još većoj mjeri za regulaciju temperature akumulatora.
Šesta generacija Porscheovog komunikacijskog upravljanja (PCM) ugrađena je u Taycan od njegovog uvođenja. Potpuno električni sportski automobil oduvijek je bio pionir povezivanja, počevši od besprijekorne integracije Apple Music i Apple Podcasts.
Android Auto sada je također integriran u PCM, zajedno s Apple CarPlay podrškom za iPhone. To znači da su sada podržani i pametni telefoni s operacijskim sustavom Android. Odabranim funkcijama telefona i aplikacijama za pametne telefone koje nemaju negativan utjecaj na sigurnost vožnje sada se može upravljati putem PCM 6.0 ili glasovnih naredbi Googleovog pomoćnika.
Glasovni asistent Voice Pilot sada još bolje razumije upute na svakodnevnom jeziku. Satelitski navigacijski sustav brže izračunava rute kojima se vozi Porsche Taycan, prvenstveno koristeći internetsko pretraživanje interesnih točaka (POI) i jasnije prikazuje svoje podatke.
Izgled sučelja i operativni sustav također su malo poboljšani: sada postoji pet opcija izbornika umjesto tri na lijevoj strani središnjeg zaslona, a ikone se mogu posložiti pojedinačno.
Nova opcija Remote Park Assist omogućuje daljinsko upravljanje parkirnim manevrima putem pametnog telefona, što znači da pri ulasku i izlasku s parkirnih mjesta vozač ne mora biti za upravljačem. Automatsko upravljanje moguće je za paralelna i okomita parkirna mjesta i garaže. Sustav automatski otkriva parkirna mjesta i mjeri ih pomoću ultrazvučnih senzora i sustava kamera u vozilu.
Ako ima dovoljno mjesta, vozač može započeti postupak parkiranja putem aplikacije Porsche Connect, a zatim izaći iz Porsche Taycana. Vozač neprestano prati proces parkiranja pritiskom i držanjem tipke na sučelju aplikacije pametnog telefona. Funkcija Remote Park Assist neovisno preuzima upravljanje i kontrolu kretanja vozila prema naprijed i unatrag. Ako se gumb otpusti, Taycan odmah zaustavlja manevar parkiranja.
Za kraj spomenimo i da se u ponudu vraćaju kultne boje vozila kojih se sjećamo iz 90-ih, poput modela iz generacije 964. Porsche Taycan je od sada dostupan i s Paint to Sample i Paint to Sample Plus uz 17 standardnih boja boje.
Prva opcija trenutno omogućuje slikanje sa 65 dodatnih boja, uključujući boje Moonlight Blue Metallic, Acid Green, Rubystar, Riviera Blue i Viola Metallic koje su karakteristične za marku. Paint to Sample Plus korisnicima daje gotovo potpunu slobodu u izboru boje, čak im dopušta da svoj Taycan prilagode svom omiljenom accessoryju.