Vrijeme je godišnjih odmora, putovanja po tuzemstvu i inozemstvu, ali nigdje ne idite bez prethodne provjere informacija
Dogodi li vam se na putovanju, nakon što ste kupili neki proizvod, prestanak rada proizvoda te je nedugo nakon kupnje postao neispravan trebali biste provjeriti svoja potrošačka prava.
Kako ne biste za takve situacije, ili pak za kašnjenje povratnog leta gubili vrijeme po internetskim bespućima, dobro će vam doći jedna mobilna aplikacija koju možete instalirati na svoj Android, iOS ili pak WindowsPhone telefon, ukoliko posjedujete neki od takvih modela, preporučuje Europski potrošački centar.
Mobilna aplikacija ECC-Net: Travel App potrošačima pruža pomoć na 23 jezika Europske unije te još i na norveškom te islandskom jeziku. Osam bitnih tema možete proučiti kroz samu aplikaciju, ukoliko se nađete u problematičnoj situaciji koja se može dogoditi dok ste u inozemstvu na odmoru ili poslovnom putu.
Osam bitnih tema u besplatnoj mobilnoj aplikaciji, koja se u roamingu može koristiti bez podatkovnog prometa (offline) su:
• maloprodajna kupnja
• iznajmljivanje automobila
• hotelski smještaj
• zdravstvena skrb
• zračni promet
• željeznički promet
• putovanje autobusom
• putovanje brodom.
Ukoliko vaša situacija nije u potpunosti obuhvaćena ovom aplikacijom možete se direktno obratiti Europskom potrošačkom centru u vašoj državi.
Bitan dio aplikacije je pomoć u kojoj su kontakt podaci svih Europskih potrošačkih centara, kontakt podaci lokalnih veleposlanstava u slučaju gubitka dokumenata, najvažniji telefonski brojevi i kontakt podaci za hitne slučajeve te kontakt podaci središnjeg informacijskog servisa Europe Direct.