Brža komunikacija omogućit će lakše rješavanje problema s kojima se korisnici susreću
Viber je uveo jednostavniji chat s brandovima i rješavanje različitih problema. Jedna od najpopularnija aplikacija za razmjenu poruka u svijetu, Rakuten Viber, predstavlja nove funkcionalnosti koje će brandovima omogućiti kvalitetnije usluživanje korisnika, a korisnicima će pružiti priliku da s brandovima komuniciraju kao s prijateljima.
Uz novu opciju Viber korisnici će moći razmjenjivati fotografije, video snimke i gif-ove s brandovima koristeći funkciju kamere integriranu u aplikaciju. Korisnici će kompanijama moći poslati i različite vrste dokumenata.
U sklopu ovog noviteta Viber je uskladio dizajn biznis stranice za chat s glavnim ekranom za privatnu komunikaciju (na kojem se nalaze poruke s obitelji i prijateljima) i to na taj način što su dodali prečace za kameru i galeriju.
Slanje dokumenata, video snimaka i fotografije brandovima moći će se obaviti na dva načina:
• s mobilnog uređaja: klikom na gumb Galerija otvara se mogućnost izbora fotografije, video klipa ili ostalih fileova iz telefona korisnika ili trenutnog snimanja fotografije ili video klipa pritiskom na gumb kamera
• s desktop uređaja: klikom na gumb + korisnici će moći birati žele li poslati foto, video klip ili dokument.
Nova funkcionalnost podržava razmjenu najčešće korištenih formata fotografija: .jpg, .jpeg, .png, .bmp, .svg, .webp i video klipova .avi, .wmv, .mov, .mp4, .3gpp, 3gpp2, .asf , .mkv, .mp2ts i .webm.
Veličina video klipa ne bi smjela biti veća od 100 megabajta, i ne veća od 24 megabajta za gif-ove. Za fotografije nema ograničenja što se tiče veličine. Također, povećana je maksimalna veličina s 25 na 200 megabajta za druge fileove koji se šalju brandovima putem poruka.
Svi fileovi kompanije/branda i korisnika u toj komunikaciji zaštićeni su enkripcijom u tranzitu. Očekuje se da će nova funkcionalnost biti višestruko korisna. Na primjer, ako ste kupili stol u trgovini – osoblje vam neće morati putem telefona mukotropno objašnjava kako da ga sklopite već će vam samo poslati video vodič kroz vašu uzajamnu prepisku na Viber aplikaciji.
Na isti način će biti moguće rješavati i ostala pitanja i probleme, a da se pritom izbjegnu fizički posjeti prodajnom mestu, što je pogodno naročito u vrijeme pandemije.
Uvođenje ove usluge uslijedilo je nekoliko mjeseci nakon što je Viber predstavio još jednu funkcionalnost pomoću koje kupci mogu lakše pronaći chat sa brandovima koji su im potrebni. Radi se o funkcionalnosti koja korisnicima omogućuje da chat s određenim brandom postave na vrh ekrana s privatnom prepiskom.
Kako bi koristili sve nove funkcionalnosti potrebno je preuzeti posljednju dostupnu verziju Viber aplikacije iz iOS, Android i AppGallery trgovina aplikacijama.