FILTRI, FILTRI

DVIJE ZANIMLJIVE INFORMACIJE O VIBERU U igri su filtri i crvena boja

Autor Krunoslav Ćosić

Imamo rezultate korištenja Viber Lenses (filtera), a znamo i koji je filtar posebno popularan u Hrvatskoj

Izvor: Viber

Otkako je u lipnju 2021. godine značajka Viber Lenses pokrenuta u partnerstvu sa Snapchatom Viber sve veći broj korisnika u svijetu iskorištava njezine mogućnosti. Trenutačno je više od 7,3 milijuna korisnika koristilo filtre za slike, videozapise ili GIF-ove, a u aplikaciji je napravljeno više od 50 milijuna snimaka.

Slijedi statistika: tijekom 2021. godine žene su koristile filtre puno više od muškaraca – čak 46% mjesečno aktivnih korisnika Vibera (MAU) i 56% korisnika Lenses su žene. Neznatno je veća i vjerojatnost da će žene više koristiti filtre – 59% žena koje koriste filtre snimit će zapis o tome putem fotografije ili videa, a 30% njih će tu snimku i poslati. S druge strane, 55% muškaraca koji koriste filtre snimit će se putem fotografije i videa, a samo 27% njih će ih i poslati.

Najviše korišteni filtri

Filtar “Cartoon Face” s kojim dobijete velike oči i dug jezik bio je u 2021. najpopularniji. Modni časopisi su ove godine promovirali crvenu boju kose kao najtrendi boju za 2021., a taj se trend prelio i na AR filtere budući da je "Red Head" filtar s kojim korisnik ima dugu, crvenu kosu bio drugi najpopularniji filter na Viberu.

Izvor: Viber

Na trećem mjestu je filtar "Halloween Elements" s kojim korisnici mogu staviti strašnu masku na lice. „Tiger Lenses“ filtar kreiran je zajedno sa Svjetskim fondom za divlje životinje (WWF) te je bio iznimno popularan.

Korisnici u dobnoj skupini od 30 do 40 godina najviše uživaju u korištenju AR filtara, objavio je Rakuten Viber te se dodaje kako ista skupina čini najveći segment korisnika Viber Lenses (čak 23%), a slijede ih korisnici u dobnoj skupini 40 - 60 (18%).

Izvor: Viber

Korisnici mlađi od 17 godina predstavljali su 13% korisnika Lenses. Početkom školske godine u Hrvatskoj je lansiran filtar koji je postao jedan od omiljenijih – korisnici su skoro 600.000 puta komunicirali s gatarom kako bi vidjeli što će biti njihov budući posao.

Za blagdane Viber nudi posebne filtre - pokrenite ih otvaranjem kamere u bilo kojem chatu i dodirom na ikonu duha te se zabavite s filtrima koji u sebi imaju saonice, jelene i ledene kraljice.