Vrlo lako možete postati jako dobri u stvaranju videozapisa na društvenoj mreži s milijardu korisnika
Znate li što korisnici TikToka najviše vole? Dobru šalu. To je razlog zašto je sve veći broj korisnika ovisan o gledanju videa i polako gube osjećaj za vrijeme koje provode u aplikaciji koja je jako zarazna.
TikTok otkriva kako video zapisi objavljeni uz hashtagove #funny i #comedy imaju šest trilijuna pregleda. Isprva se taj broj čini neobično velikim, ali u stvarnosti to i nije toliko iznenađujuće. Mnogima je TikTok izvor radosti i zabave.
Kažu kako komedija može poslužiti gotovo svakom brendu - mogu ga iskoristiti veliki jednako dobro kao i male kućne trgovine. To je zato što postoji jaka korelacija između komedije i namjere kupnje za gledatelje, bez obzira koji je oglašivač koristi.
30% korisnika TikToka reklo je da je humor u sadržaju kreatora glavna motivacija za namjeru kupnje. "Smiješno" je najbolja kategorija videozapisa koju gledatelji žele vidjeti od kreatora. 7 od 10 gledatelja kaže da se "nasmijavanje ljudi" smatra najugodnijim aspektom gledanja TikTok oglasa.
TikTok je pitao kreatore, uključujući @oneilthomas97, za njihove osobne savjete o stvaranju uspješnih kampanja robnih marki. Kreatori, naposljetku, poznaju TikTok komediju bolje od ikoga. Došli su do nekoliko vrhunskih savjeta o tome kako robne marke mogu biti smiješne na TikToku.
Najbolji savjet je surađivati s kreatorima. Humor se brzo kreće na platformi jer meme i trendovi mogu biti nišni ili ih je teško pratiti. Ali kreatori znaju kako držati korak. Oni zbijaju šale pa imaju nevjerojatnu sposobnost osmišljavanja brendiranih video ideja koje odražavaju TikTokov smisao za humor dok dijele poruku klijenta.
Osim rada s kreatorima, evo nekoliko strategija koje oglašivači mogu poduzeti kako bi oblikovali svoj komični glas na TikToku:
Feed je prepun trendova, filtara, formata, referenci i drugih ideja koje brendovi mogu koristiti u svom sadržaju. 82% onih koji stvaraju na TikToku kažu da ih drugi korisnici inspiriraju na stvaranje. Upoznajte svoje memeove - oni su polazišna točka za kreativne ideje i mogu pomoći robnim markama da signaliziraju gledateljima da se zabavljaju.
Kada radite s kreatorima na brendiranim komičnim videozapisima bitno je da isporuče poantu na način za koji misle da ima smisla; inače bi ideja mogla propasti. Obavezno se igrajte sa stilom jer se kreativni rizici poštuju i nagrađuju na TikToku.
Dva su ključna načina na koja oglašivači mogu angažirati kreatore putem raznih alata. Potražite (i angažirajte) savršenog kreatora: pretražite TikTokovu bazu podataka s više od dva milijuna kvalificiranih kreatora, filtrirajte prema stvarima kao što su regija i vrsta sadržaja i pronađite savršenog kreativca te oživite svoju humorističnu kampanju.
Druga stvar - pozovite kreatore da proaktivno objavljuju ili se prijave: postoje značajke koje omogućuju kreatorima izradu sadržaja na temelju sažetaka. Postoje alati koji im omogućuju predstavljanje ideja prije nego što se realiziraju i oni koji im omogućuju proaktivnu izradu sadržaja koji se može prikazati kao tipični videozapis ili kao oglas.