Promijenili su naziv, polako mijenjaju i smjer u kojem se kreće najveća društvena mreža
Facebook smišlja novi način za privlačenje mlađih generacija kojima je naziv Facebook sinonim za nešto zaostalo i gdje se nalaze njihovi roditelji. Mlade generacije ne koriste Facebook, ali koriste njihove druge servise poput Instagrama i WhatsApp aplikacije za dopisivanje.
Sudeći prema podacima o broju korisnika koji mjesečno koriste najveću društvenu mrežu na svijetu, Facebook još neko vrijeme može biti miran.
Na svojoj godišnjoj konferenciji Connect najbitnija novost bila je promjena naziva iz Facebook Inc. u Meta Inc. Matična tvrtka Facebooka, Instagrama i WhatsAppa preimenovana je u skladu s najnovijom idejom Zuckerbergovog carstva za stvaranje metaverzuma, zamišljenog svijeta virtualne stvarnosti. Bit će to hibrid današnjih online društvenih iskustava, proširenih u tri dimenzije ili projiciranih u fizički svijet.
Facebook je povećao svoju prisutnost u virtualnoj stvarnosti nakon što je 2014. kupila proizvođača VR naočala Oculus. Nedavno izdanje uspješnih VR naočala Oculus Quest 2 pretvorilo se u udio od tri četvrtine tržišta XR slušalica u četvrtom tromjesečju 2020. i prvom tromjesečju 2021., prema istraživanju Counterpoint Research (prenosi Statista).
Međutim, sve dok Markov metaverzum ne postane stvarnost, fokus će ostati na plodnim platformama društvenih medija koje tvrtka ima u svojem vlasništvu. U cijeloj svojoj obitelji aplikacija, Meta Inc. sada ima 3,6 milijardi "mjesečno aktivnih ljudi". Definira ih se kao "registriranog i prijavljenog korisnika Facebooka, Instagrama, Messengera i/ili WhatsAppa koji je posjetio barem jedan od ovih Facebookovih proizvoda putem aplikacije za mobilni uređaj ili korištenjem weba ili mobilnog preglednika u posljednjih 30 dana od datuma mjerenja.
Tvrtka je počela izvješćivati o metrici „obiteljskih proizvoda“ u 2019. godini i nije javno dijelila nove korisničke podatke za Messenger ili Instagram od 2017. odnosno 2018. godine. Posljednje službeno izdanje za WhatsApp dogodilo se u prvom tromjesečju 2020., kada je platforma dosegla 2 milijarde korisnika.
Na temelju podataka o oglašavanju na Instagramu objavljenih u srpnju, broj aktivnih korisnika Instagrama u ovom trenutku mogao bi biti blizu 1,4 milijarde. Facebook ima čak 2,9 milijardi aktivnih korisnika, Messenger 1,3 milijardi.