PITAJTE PAVLA

LAQO GPT: Implementacija umjetne inteligencije

Autor Krunoslav Ćosić

Domaće osiguranje uvodi GPT u komunikaciju s klijentima

Izvor: Shutterstock

Umjetna inteligencija će pomoći u lakšoj komunikaciji i prilagodit će se specifičnim potrebama klijenta. Croatijin LAQO u suradnji s Infobipom, kao prvi u fintechu Europe, uvodi GPT u procese korisničke podrške.

Za sve klijente Laqa koji su u potrazi za odgovorima na najčešća pitanja osigurano je brže i personaliziranije iskustvo čime se unaprjeđuje korisničko iskustvo i jača lojalnost brendu. Umjesto s agentom moći ćete popričati izravno s Pavlom Pauqom, koji je sada u ulozi AI asistenta.

Laqo i Infobip projekt su razvili u suradnji s Microsoftom koristeći ogromni potencijal umjetne inteligencije. S ciljem pružanja još bolje i efikasnije korisničke podrške klijentima koristit će platformu OpenAI GPT baziranu na revolucionarnoj umjetnoj inteligenciji, integriranu u Microsoftovu Azure cloud infrastrukturu.

Uz pomoć umjetne inteligencije postojeći i budući klijenti moći će se u bilo kojem trenutku, bez čekanja, informirati o Laqo proizvodima i uslugama, s time da će se platforma u svakom razgovoru prilagoditi specifičnim potrebama klijenta. Ovo je tek prva faza implementacije umjetne inteligencije u Laqo osiguranju – u kasnijim stadijima Laqo će proširiti involviranost GPT-ja i na ključne korisničke
procese.

Izvor: laqo

Pavle Pauq preuzima ulogu digitalnog asistenta te će putem WhatsAppa strpljivo odgovarati na sve općenite upite klijenata o samom brendu i proizvodima. Klijenti će dobiti tražene informacije, a agenti će sada imati više vremena posvetiti se kompleksnijim upitima klijenata.

Za prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje i tech inovaciju Croatia osiguranja, nakon uvođenja plaćanja kriptovalutom i lansiranja Laqo Muzeja u metaversu, implementacija umjetne inteligencije je logičan korak.

GPT će omogućiti 24-satnu komunikaciju, sedam dana u tjednu. U daljnjim fazama razvoja s Pavlom će se moći pričati i o detaljima korisničkih procesa, a ne samo u ponudi, baš kao i sa svakom stvarnom osobom, najavljuje Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.