Žele uvesti novu tehnologiju što je prije moguće
Tehnički direktor telekom operatora AT&T-a rekao je za Mobile World Live da je automobilski sektor bio jedan od primarnih pokretača za izgradnju njihove samostalne 5G jezgre, potaknut potrebom za poboljšanim mrežnim mogućnostima za autonomna vozila.
David Storm, direktor tehničkog osoblja, istaknuo je da povezana vozila koja se trenutno proizvode zahtijevaju tehnologiju koja se proteže do 15 godina kako bi pružila stalna poboljšanja korisničkih iskustava i mogućnosti.
AT&T je imao više od 55 milijuna povezanih automobila na svojoj mreži na kraju trećeg tromjesečja 2022. U razgovoru o zaradi izvršni direktor John Stankey je izjavio kako postoji "dobra prilika za nas da pronađemo sljedeću razinu rasta u automobilskoj industriji".
Storm je objasnio da ih AT&T želi "uvesti u novu tehnologiju što je prije moguće". "Ovo je vjerojatno jedan od rijetkih trenutaka u kojima aktivno radimo na tome da ih kao grupu kupaca angažiramo kao prve korisnike."
Dok nesamostalni 5G može omogućiti neke povezane usluge i funkcije vozila samostalna jezgra stvara više mogućnosti putem API-ja i SDK-ova.
C-V2X
Očekuje se da će samostalne 5G jezgre temeljene na mikrouslugama koje su bazirane na oblaku pomaknuti okvir trenutnih C-V2X (cellular vehicle-to-everything) mobilnih aplikacija za vozila koje se temelje na LTE-u, poboljšavajući navigaciju i pružajući AR usluge.
Storm je naveo suradnju s General Motorsom (GM) za povezivanje milijuna vozila na AT&T-ovu 5G mrežu do 2024., koja koristi Microsoft Azure cloud povezivost za isporuku usluga s ruba mreže.
GM je nedavno počeo testirati dinamičku API kontrolu za klasifikaciju prometa kako bi se omogućile sigurnosne usluge pružanjem pojedinosti o vrsti dostupne mreže i razini kašnjenja koja je potrebna svakoj značajki. Mreža također treba sposobnost prikupljanja informacija iz usluge u hodu.