BEZ SLIKE

LINKEDIN AUDIO EVENTS: Unaprijedite vašu karijeru

Autor Igor Martić

Vodite interaktivne razgovore uživo s ljudima diljem svijeta, u audio formatu

Izvor: LinkedIn

Iako slika govori više od 1000 riječi ponekada ne želimo sudjelovati u video razgovorima. LinkedIn omogućuje audio događaje kroz koje se sve događa u glasovnoj komunikaciji.

Takvi događaji (eventi) mogu biti izvrstan način da se povežete sa svojim pratiteljima, izgradite odnose i otključate nove prilike za karijeru. Potaknut ćete razgovore, bez obzira gdje se tko nalazi. Možete voditi audio razgovore u pidžami, dok radite kod kuće. Kamere su isključene niti će se slučajno uključiti, što je mnogima problem u video aplikacijama.

LinkedIn ističe i da ćete time pokazati svoju vjerodostojnost jer će vaš profil biti dostupan vašoj publici, čime ćete graditi povjerenje s pratiteljima i poslovnim partnerima s kojima ste povezani na ovoj poslovnoj društvenoj mreži.

Kako pokrenuti Audio događaj

Vrlo je jednostavno i lako pokrenuti audio događaj, jednako je kao postavljanje bilo kojeg događaja na LinkedInu.

1. Odaberite alat za sadržaj događaja (Event content tool)
2. Pritisnite padajuću traku Format događaja (Event Format) i odaberite Audio događaj (Audio Event
3. Odaberite vrijeme i ispunite sve potrebne podatke
4. Pritisnite Objavi (Post)

Izvor: LinkedIn

Stvaranjem događaja (eventa) automatski ćete podijeliti jednokratnu objavu koja se može pojaviti u feedovima vaših pratitelja, baš kao i svaka druga objava kako bi se povećala svijest o vašem događaju.

Vaš prvi Audio Event

Može to biti intervju u kojem ćete voditi razgovore u stvarnom vremenu ili pokrenuti neku raspravu. Zamolite stručnjake iz industrije ili druge kreatore da se pridruže kako biste kombinirali snagu svojih mreža.

Uz razgovore ćete stvoriti virtualni prostor za raspravu o uvodnim izlaganjima, konferencijama, LinkedIn Liveu, podcastu ili bilo kojem drugom događaju o kojem vi i vaši pratitelji želite komunicirati.

Ne moraju to biti samo poslovne teme - potaknite razgovore o popularnim i aktualnim temama te kulturnim događajima. Mogu to biti i različite zabave i uzbudljive najave novih proizvoda i usluga.

Izvor: LinkedIn