Shorts i Reels

YouTube gubi bitku među korisnicima od 4 do 18 godina

Autor Smartlife

Mlađi od 18 godina skoro dvostruko duže koriste TikTok nego YouTube

Izvor: Pexels

91 minutu video sadržaja u prosjeku dnevno djeca i tinejdžeri gledaju na kineskoj TikTok platformi, u usporedbi sa samo 56 minuta na platformi YouTube koja je u vlasništvu kompanije Google. Podaci za 2021. godinu daju širu sliku o tome kako je TikTok ugrabio sljedeću generaciju web korisnika.

TikTok fenomen je počeo u lipnju 2020. godine kada je platforma počela nadmašivati YouTube po prosječnom broju minuta dnevnog gledanja među korisnicima starosti od 4 do 18 godina. Nakon toga, TikTok je nastavio dominirati među mlađim korisnicima, navodi se u izvještaju.

Djeca i tinejdžeri u SAD-u su prošle godine provodili u prosjeku 99 minuta na kineskoj platformi, u odnosu na 61 minutu na YouTube platformi dok je prosječno vrijeme korištenja u Velikoj Britaniji iznosilo 102 minute za TikTok odnosno 53 minute za YouTube.

YouTube također ima platformu za kratke video snimke pod nazivom YouTube Shorts koja je prošlog mjeseca prešla 1,5 milijardi prijavljenih korisnika mjesečno, manje od dvije godine nakon lansiranja.

Kompanija Meta također želi ugrabiti dio uspjeha video sadržaja u kratkoj formi, a njeni korisnici mogu birati između Intagram Reels i Facebook Reels.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI