Area Busyness

Opustite se uz nove alate s Google kartama

Autor Krunoslav Ćosić

Mnoga mjesta diljem svijeta ukidaju ograničenja koja su postojala do sada

Izvor: Google

Google je pokrenuo nove alate u aplikaciji Google Maps koji će vam pomoći da ostanete sigurni, maksimalno iskoristite vrijeme s voljenima i pronađete savršeno mjesto za ručak za odmor.

Izbjegavajte gužvu

Bez obzira idete li u svoj rodni grad ili istražujete novi grad, možete koristiti Area Busyness, novu značajku Google Karti koja kombinira trendove užurbanosti uživo kako biste odmah uočili kada je četvrt ili dio grada blizu ili u najprometnijem dijelu grada.

Izvor: Google

Recimo da niste ljubitelj gužve – samo otvorite Google Karte kako biste vidjeli mjesta koja treba izbjegavati, poput područja u blizini blagdanskog sajma. A ako putujete i želite pogledati neka od popularnijih područja u gradu, lako možete odrediti koje su četvrti živahne.

Želite više informacija? Odaberite određenu zonu da vidite koliko je prometno u različito doba dana, zajedno s restoranima, trgovinama i rekreacijskim mjestima (poput muzeja) unutar njega tako da možete odlučiti želite li posjetiti to mjesto. Area Busyness počinje se uvoditi globalno na Android i iOS.

Kako biste se brzo snašli u velikim zgradama, Google globalno proširuje karticu Imenik na Androidu i iOS-u za sve zračne luke, trgovačke centre i stanice javnog prijevoza diljem svijeta. Sada, kada su podatci dostupni, možete brzo vidjeti koje se vrste trgovina nalaze u zgradi (kao što su trgovine igračaka ili butici nakita), saloni u zračnim lukama, iznajmljivanje automobila, parkirališta i još mnogo toga. Unutar svake kategorije možete vidjeti popis relevantnih tvrtki, uz korisne informacije o tome je li otvorena, njezina ocjena i na kojem se katu nalazi.

Izvor: Google

Niste raspoloženi za kuhanje? Bez brige. Brzo ćete pronaći restoran koji odgovara vašem proračunu, vidjet ćete raspon cijena (za restorane u SAD-u) na temelju doprinosa drugih korisnika Google Karata.

Google uvodi i jednostavniji način pružanja detaljnijih recenzija o mjestima, na primjer, ima li restoran ili kafić stvari kao što su sjedenje na otvorenom, opcije dostave, preuzimanje na pločniku i sve značajke kojih bi kupci trebali biti svjesni.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI