Istraživanja pokazuju da svoje telefone u prosjeku dodirujemo 163 puta dnevno, provodeći 17 sati i 30 minuta tjedno gledajući u ekran
76 posto vlasnika tvrdi da „voli“ svoje telefone. Ta „ljubav“ učinila je to da mobiteli postanu središte svih dijelova našeg života - 57% koristi svoje telefone za kupovinu, 72 posto za nadzor svojih financija, dvoje od troje (61 posto) za kondiciju, treninge i praćenje dok se 60% sada okreće svojem telefonu kako bi platili transakcije.
Korištenje mobilnih telefona na globalnoj je razini poraslo za 84 posto tijekom posljednjih 10 godina, a ovo je pet načina kako koristimo telefone:
1. Pretražujemo internet
2. Pretražujemo društvene mreže
3. Slušamo glazbu
4. Igramo se
5. Dopisujemo se
Europljani u prosjeku svake dvije i pol godine mijenjaju „svoju ljubav“, pokazuje istraživanje o zadržavanju telefona, a samo jedan od tri ispitanika čuva svoj telefon duže od tri godine (27 posto). Unatoč tome, tri četvrtine (76 posto) priznaje da želi zadržati svoj telefon i duže (79 posto) ako bi uređaji s vremenom održavali performanse.
Jedan od dva ispitanika (55 posto) zabrinut je kako njihova stalna nadogradnja utječe na okoliš, a četvrtina (48 posto) njih je zabrinuta zbog prekomjerno proizvedenog elektroničkog otpada. Prema European Environmental Bureau, kada bi svi u Europi koristili svoje pametne telefone jednu godinu duže, do 2030. bismo mogli uštedjeti toliko ugljika kao da dva milijuna automobila sklonite s ceste.
Povjerenje je važan čimbenik pri odabiru mobilnog partnera – 79 posto kaže da im je važno znati da je njihov telefon siguran. Više od polovice (57 posto) priznaje da je zabrinuto zbog prevara, a iznenađujućih 17 posto kaže da su već prevareni.
25 posto ispitanih, pokazuju rezultati iz EU, priznaje da će čekati barem dva tjedna da preuzmu sigurnosna ažuriranja dok jedna od tri osobe (31 posto) ne zna ima li njihov telefon posljednja sigurnosna ažuriranja ili ne što ih ostavlja izloženima prevarama i hakerima. Više od 40 posto ne preuzima ažuriranja uopće jer vjeruje da to ništa ne vrijedi.
Ovo je pet razloga zbog kojih ljudi u Europi ne preuzimaju sigurnosna ažuriranja:
1. Misle da nema koristi (40 posto)
2. Brinu se da će im usporiti telefon (14 posto)
3. Vjeruju da će ažuriranja učiniti telefon zastarjelim (11 posto)
4. Zabrinuti su da će ažuriranja zauzeti previše prostora na telefonu (9 posto)
5. Vjeruju da će oštetiti telefon (4 posto)
Ruben Lehmann, potpredsjednik za Europu, HMD Global, izjavio je:
“Razumijemo da se uz produženo jamstvo, mjesečno sigurnosno ažuriranje i tri godine nadogradnje OS-a može učiniti još mnogo toga za rješavanje problema e-otpada i održive potrošnje. Zbog toga neprestano radimo na razvoju naše ponude i nastavljamo nadograđivati ove početne korake.