SAVJETI

IMATE PROBLEM S PUNJENJEM TELEFONA: Isprobajte ovih 7 savjeta

Autor Smartlife

Možda će isključivanje i ponovno uključivanje pomoći, a možda je problem u kabelu ili utičnici

Izvor: Smartlife

Proces punjenja telefona nije stvar o kojoj često razmišljamo - dovoljno je utaknuti kabel i pričekamo dok se napuni. Ipak, pametni telefoni su komplicirani džepni kompjutori i jednog dana se možete naći u situaciji da vaš telefon odbija punjenje.

Srećom, ne morate odmah potrčati u servis kada se to dogodi jer problem možda ima jednostavno rješenje i možete ga otkloniti u udobnosti svog doma. Dakle, prije nego pribjegnete posljednjoj opciji pokušajte neke od sljedećih stvari:

1. Restartajte telefon

Prije nego što počnete pretraživati po internetu moguće uzroke probajte napraviti restart uređaja. Ovaj savjet je zapravo primjenjiv na svaki problem koji imate s bilo kojim uređajima i treba biti prva stvar koju ćete pokušati.

Restart će "ubiti" sve pozadinske procese i mogao bi riješiti problem s punjenjem mobilnog telefona. Ovaj proces također osvježava osnovne komponente vašeg uređaja u slučaju da se jedna od njih "zbuni" tijekom obavljanja zadataka.

Ukoliko ne znate kako restartati svoj uređaj jednostavno pritisnite tipku za uključivanje i isključivanje dok vam se ne pojave opcije koje možete odabrati. Izaberite "restart" odnosno "pokreni ponovo".

2. Pokrenite sigurni način rada

Ako se vaš telefon i dalje ne puni nakon restarta kao sljedeći korak pokušajte pokrenuti telefon u sigurnom načinu (Safe Mode). U suštini, ovaj način je okruženje koje ograničava vaš telefon samo na aplikacije s kojim je prvobitno isporučen. To znači da sve aplikacije koje ste naknadno instalirali neće raditi u sigurnom načinu.

Ako možete puniti telefon u sigurnom načinu krivac je neka od naknadno instaliranih aplikacija. Kada potvrdite da je ovo problem potrebno je restartati uređaj kako biste se vratili u normalan način, a zatim obrišite neku od nedavno instaliranih aplikacija. Ukoliko se vaš telefon i dalje odbija puniti- vratite ga na tvorničke postavke.

Pokretanje sigurnog načina nije isto za sve uređaje. Neki uređaji zahtijevaju da držite tipku za paljenje i gašenje dok vam se ne prikažu opcije, a zatim prstom nekoliko sekundi držite opciju za gašenje (Power Off), nakon čega će vam telefon napisati da će ući u sigurni način.

Na nekim telefonima je potrebno ugasite uređaj pa ga upaliti držeći tipku za paljenje i gašenje i tipku za pojačavanje zvuka u isto vrijeme.

3. Uvjerite se da nije softverska greška

Ako se vaš telefon ne puni, iako piše da se puni, ili se puni ali ne pokazuje da to čini - to može biti softverska greška. Instaliranje aplikacije koja se zove Ampere će vam jednom za uvijek reći dolazi li struja do vašeg telefona.

Ampere je jednostavna aplikacija koja vam omogućava da vidite kojom brzinom se vaš telefon puni ili prazni u bilo kom trenutku, a također dolazi s nekoliko drugih funkcija koje bi vam mogle biti korisne i u ovoj aplikaciji možete čak provjeriti da li je baterija vašeg telefona u dobrom stanju.

Kada instalirate Ampere povežite telefon s izvorom napajanja, a zatim pokrenite aplikaciju i pogledajte da li se vaš telefon puni. Ako se puni, a ne prikazuje ikonicu za punjenje onda je ovo uobičajena softverska greška koja će vjerojatno biti otklonjena u nekom od sljedećih ažuriranja operativnog sustava. S druge strane, ako se telefon ne puni onda i ovo može biti softverska greška. Vratite telefon na tvorničke postavke i pokušajte ponovo.

Ako ne želite instalirati aplikaciju, drugi način za testiranje problema je da isključite telefon, a zatim spojite kabel za punjenje. Ako se vaš uređaj napaja, na ekranu će to biti vidljivo.

4. Očistite USB port

Ako ste ustanovili da restart, aplikacije ili sam softver uređaja nisu krivci preostalo vam je provjeriti da li je u pitanju USB port. Telefoni veliku većinu svog vremena provode u našim džepovima pa nije rijetkost da se u otvoru na dnu našeg uređaja nađe velika količina neželjene prljavštine koja može sprječavati da punjač ostvari dobar kontakt.

Kako biste provjerili USB port okrenite donju stranu svog uređaja prema jakom svjetlu i provjerite što se unutra krije. Ukoliko primijetite da se prljavština nakupila morat ćete ga očistiti. To možete učiniti nekim predmetom koji može prodrijeti unutra, ali morate biti veoma pažljivi kako ne biste oštetili kontakte.

5. Promijenite utičnicu

Ukoliko ne možete utvrditi da li je problem u samom telefonu, možda su u pitanju eksterni faktori. Na primjer, možda u utičnici nema struje. Pokušajte s drugom utičnicom, idealno na drugom kraju svog doma u slučaju da je pao osigurač.

Izvor: Supercalla

6. Promijenite punjač

Ukoliko vaš telefon odbija da se puni i na drugim mestima, možda je problem u vašem punjaču. Punjači u sebi sadrže komplikovanu elektroniku i nisu imuni na kvarove, pa vaš problem može biti rešen korišćenjem drugog punjača.

Ukoliko nemate drugi punjač i nemate od koga da pozajmite, ne zaboravite da se vaš uređaj može puniti i preko računara. Utaknite drugi kraj kabla u USB port računara i proverite da li se išta dešava.

7. Promijenite kabel

Kada ste iscrpili sve druge opcije, jedino što vam preostaje je pokušati upotrijebiti drugi kabel. Obično se prema njima ne odnosimo najbolje te nije rijetkost da se zaprljaju, prelome ili pokidaju. Neispravni kabeli nisu samo smetnja pri punjenju telefona već su i opasnost od strujnog udara kao i od požara.

Izvor: Supercalla

Ukoliko vam je zamjena kabela riješila problem nastavite kao da se ništa nije dogodilo. Nažalost, ako ni to nije pomoglo - vrijeme je da posjetite servis ili zamijenite svoj uređaj.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI