Popularan tehnološki dar za djecu i bake i djedove sve je uspješniji
Bivši Oculus Quest 2 (Meta Quest 2, u vlasništvu Facebooka) kumulativno je isporučio više od 10 milijuna jedinica do kraja 2021., pokazuju podaci praćenja XR modela (AR & VR naočale) tvrtke Counterpoint Research. SAD su pridonijele sa 70% isporuka Questa 2, a slijedi Europa s otprilike 20%.
Polovica isporuka ostvarena je tijekom blagdanske sezone u posljednjem tromjesečju 2020. i 2021. godine. Meta je to uspjela ponudivši sjajan hardver po razumnoj i konkurentnoj cijeni počevši od 299 USD. Također su se usredotočili na pružanje stalnih poboljšanja kroz mjesečna ažuriranja softvera.
Očekuje će da će sljedeći Quest Meta uređaj biti lansiran u 2023. To ima smisla jer trenutno nema značajnog hardverskog napretka u VR naočalama u pristupačnom segmentu.
Iako su kumulativne isporuke Questa 2 za 1,5 puta veće od sljedećeg najvećeg konkurenta, Sony PSVR (PlayStation VR), uskoro ih očekuje još veća konkurencija uz dugo očekivani Sony PSVR 2 kao i uređaja koje DPVR i Pico lansiraju tijekom 2022. godine. Treće mjesto drži HTC Vive.
Primjetno je povećanje prisutnosti DPVR-a na inozemnim tržištima u 2021. godini, a nastavit će se širiti u 2022. Otkako je ByteDance (vlasnik TikToka) kupio Pico ulažu mnoga sredstava za jačanje Pico brenda s povećanim fokusom na sadržaj kao i kroz brže zapošljavanje osoblja. Ulažu u vrhunski potrošački VR hardver i imaju konkurentne cijene.
Counterpoint Research procjenjuje da će Meta u 2022. isporučiti gotovo 12 milijuna VR naočala, uključujući nadolazeći proizvod Project Cambria koji će biti lansiran tijekom 2022. kako bi se prikazale Metine potencijalne mogućnosti. Međutim, više od 80% volumena pokretat će Quest 2 koji će biti dostupan tijekom cijele godine po cijeni koja se pokazala jako dobrom.