Problem je i ovisnost jer gotovo polovica djevojaka kaže da se osjećaju "ovisnima"
Više od polovice djevojčica u dobi od 11 do 15 godina koje koriste Instagram i Snapchat u Sjedinjenim Državama kontaktirale su nepoznate osobe na način da su se osjećale neugodno, navodi se u izvješću Common Sense Media, neprofitne organizacije koja pregledava i daje ocjene za medija i tehnologije kako bi zaštitili djecu.
U međuvremenu je oko 48 posto tinejdžerica u SAD-u reklo da su im slane neželjene poruke putem aplikacije za razmjenu poruka, budući da je njih 46 posto kontaktirano putem TikToka, a 30 posto putem YouTubea.
Izvješće koje prenosi Statista također otkriva brojke o tome kako gotovo polovica (45 posto) djevojaka koje koriste TikTok kaže da se osjećaju "ovisnima" o platformi ili da je koriste više nego što je planirano barem jednom tjedno.
Što se tiče "najovisnijih"odnosno najvećeg udjela korisnika koji su izjavili da ga koriste više nego što su namjeravali barem tjedno, poredak je sljedeći: Snapchat (37 posto), YouTube (34 posto), Instagram (33 posto) i zatim aplikacije za slanje poruka (30 posto).
Percepcije među tinejdžericama o tome kako različite značajke društvenih medija utječu na njihovu dobrobit bile su mješovite. Dvije značajke za koje se najčešće smatralo da imaju negativan učinak bile su dijeljenje lokacije (45 posto reklo je da je negativno) i javni računi (33 posto). Preporučeni videozapisi (49 posto) i značajke obavijesti (41 posto) općenito su ocijenjeni pozitivnijima.