SPRIJEČITE IZNENAĐENJA

OVO JE DOBAR SAVJET: Postavite limit mjesečne potrošnje

Autor Krunoslav Ćosić

Nećete imati nikakva iznenađenja na mjesečnom računu zahvaljujući ovoj usluzi

Izvor: Shutterstock

Ukoliko vam je mjesečna pretplata za telekomunikacijske (fiksne ili mobilne) usluge u Hrvatskoj 100 kuna, a ne biste voljeli dobiti račun veći od 200 kuna jer niti nemate dodatnih troškova mjesečno, osim povremenog plaćanja parkinga putem SMS poruke ili kratkog poziva u inozemstvo, onda svakako aktivirajte uslugu limit mjesečne potrošnje.

Prethodno odlučite koliki limit želite postaviti, a minimalno to može biti 50 kuna. Svaki slijedeći limit je za po 50 kn više (100 kn; 150 kn; 200 kn) dok maksimalni iznos nije propisan. Ako je vaša mjesečna pretplata 100 kuna onda limit do 200 kuna treba biti 100 kuna.

Kod tarifnih modela koji sadrže određeni unaprijed ugovoreni iznos mjesečne naknade limit mjesečne potrošnje se primjenjuje nakon utrošene mjesečne naknade, propisuje HAKOM. Tijekom jednog obračunskog razdoblja korisnik može povećati prethodno zatraženi iznos limita mjesečne potrošnje, ali ga ne može smanjiti.

Izvor: www.allover.cc/MEV / allOver Photo / Profimedia

Nazovite službu za korisnike svojeg telekom operatora i zatražite uslugu limit mjesečne potrošnje. Kod nekih operatora moći ćete to postaviti i preko telefona, ali vjerojatno ćete morati poslati zahtjev za aktiviranje usluge. S tim da se zahtjev može podnijeti samo za sljedeći kalendarski mjesec, a ne i za aktualni mjesec.

Korisnici usluge predodabira operatora mogu od svakog ugovornog operatora zatražiti uslugu limitiranja mjesečne potrošnje, osim u dijelu koji se odnosi na ugovoreni iznos mjesečne naknade. Odabrani iznos limita mjesečne potrošnje iznimno se može prekoračiti u slučaju poziva putem usluge međunarodnog roaminga kao i u slučaju dok poziv traje tj. dok se završeni poziv ne generira u obračunskom sustavu operatora.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI