Tijekom prve polovice 2021. godine Huawei je imao pad prihoda za 29,4 posto
Treća je godina kako Huawei pati zbog sankcija američke administracije. Nekadašnji broj dva u svijetu pametnih telefona sada se bori za opstanak, više ga nema niti među pet najboljih, iako i dalje predstavljaju odlične pametne telefone, pametne satove, slušalice...
Nade polažu u nove Huawei P50 i Huawei P50 Pro, modele koje su predstavili nedavno, ali je uz sve odlične kvalitete ovih telefona uočljiv nedostatak podrške za 5G. Ta dva znaka (5G) dovode ih do još većih padova što se tiče prihoda - kasne s ugovorom na domaćem tržištu, što je dovelo do dvoznamenkastog pada prihoda u odjelu ključnih kupaca.
Prihodi su na godišnjoj razini pali za 29,4 posto, na 320,4 milijardi CNY (49,5 milijardi USD). Huaweijeva neto profitna marža porasla je na 9,8 posto s 9,2 posto u prvoj polovici 2020. godine, što je najveća vrijednost od uvođenja američkih sankcija u ožujku 2019.
"Naš cilj je preživjeti i to održivo", izjavio je rotirajući predsjednik Eric Xu. Xu je priznao da se Huawei suočava s izazovnim vremenima, ali je izjavio kako i dalje "duboko vjeruje u moć digitalne tehnologije u pružanju svježih rješenja za probleme s kojima se svijet trenutno suočava".
Predstavnik Huaweija rekao je za Mobile World Live da ne planira smanjivati broj zaposlenih niti smanjivati inozemna tržišta, objašnjavajući da planovi tvrtke "nastavljaju našu trenutnu strategiju, a mi smo na putu da postignemo naš godišnji poslovni cilj".
Huawei cilja na rast poslovanja u oblaku, sve veći fokus na softver uključujući HarmonyOS i inteligentna vozila. Navodno je više od 50 milijuna korisnika već prešlo na HarmonyOS 2 od lansiranja u lipnju.
Tijekom prve polovine godine, Huawei je počeo nuditi vozila u svojim kineskim trgovinama, ciljajući na prodaju 300.000 automobila u 2022. godini jer se okreće novom sektoru kako bi premostio jaz u opadajućem poslovanju s pametnim telefonima.
Prihod Carrier Network Business Group (CNBG) pao je za 14,2 posto na 136,9 milijardi CNY, što se pripisuje China Mobileu koji je odgodio svoj natječaj za 5G na 700 MHz do sredine srpnja.
Prodaja Consumer Business Group pala je za 47 posto na 135,7 milijardi CNY, dobrim dijelom zbog gubitka uređaja Honor koje je Huawei prodao krajem prošle godine. Prihodi od poslovanja poduzeća porasli su 18,2 posto na 42,9 milijardi CNY uslijed povećanog preuzimanja digitalnih usluga i rasta poslovanja u oblaku.
U posljednje tri godine Huawei je uložio gotovo 15 posto godišnjeg prihoda u istraživanje i razvoj, a taj bi se iznos trebao povećati.