RAZMISLITE O OVOME

NEZADOVOLJNI STE I ANKSIOZNI 5 savjeta uz koje ćete pomoći svojim kolegama

Autor Krunoslav Ćosić

Gotovo polovica radne populacije razmišlja o drastičnoj promjeni karijere u sljedećih godinu dana

Izvor: - / Panthermedia / Profimedia

Menadžeri će uz ovih pet savjeta pomoći svojim kolegama zaposlenicima koji se osjećaju nezadovoljno i anksiozno.

Najnovije Microsoftovo izvješće Work Trend Index, istraživanje koje prikuplja informacije i povratne informacije od 30.000 zaposlenih širom svijeta te putem virtualnih kanala Microsofta 365 i LinkedIna, pokazuje da 41 posto radne populacije razmišlja o drastičnoj promjeni karijere u sljedećih godinu dana.

Pandemijski stres je tijekom posljednjih 18 mjeseci mnoge sučelio s usklađivanjem svakodnevne poslovne obveze sa školovanjem i učenjem od kuće te brigom o djeci. Mnogi su se borili s osjećajem izoliranosti i usamljenosti.

Izvor: Microsoft

Više od polovice zaposlenika u Microsoftovom istraživanju (54%) izjasnilo se da se osjećaju premoreno. Sastanci, e-mailovi i razmjene poruka dramatično su porasli otkad su rad na daljinu i hibridni načini rada postali novo normalno.

Jedna skupina radnika ipak je prošla bolje - menadžeri. 61% voditelja kaže da napreduju - 23 postotna boda više od onih koji nemaju ovlasti donositi odluke. Istraživanje implicira da je do tog rezultata dovelo niz čimbenika, poput zaposlenika na seniorskim pozicijama koji imaju snažniju profesionalnu podršku i mogućnost učestalijeg korištenja godišnjeg odmora.

Ljeto je u tijeku, ovo je pet konkretnih smjernica koje voditelji mogu poduzeti kako bi motivirali članove svoga tima da napune baterije i pronađu potrebnu motivaciju za nastavak zajedničke suradnje.

Izvor: Antonio Guillen Fernández / Panthermedia / Profimedia

1. Potaknite zaposlenike da u potpunosti iskoriste svoje slobodno vrijeme i jasno naglasite da se zaista odmaknu od poslovnih obveza.

2. Iskoristite vrijeme odsutnosti da razmislite o svom stilu vođenja. Adaptacija na novi način poslovanja može započeti jednostavnim, konkretnim radnjama poput započinjanja svakog razgovora pitajući ljude kako su - ili još bolje, kako se nose s održavanjem životne ravnoteže. Aktivno slušanje je izrazito važno.

3. Ako je ljeti nešto mirnije u vašoj industriji, to može biti izvrsna prilika da potaknete svoj tim da ulože vrijeme u učenje i razvoj te osobnu edukaciju. Na platformi LinkedIn Learning se može pronaći nekoliko takvih edukacija, uključujući one o jačanju otpornosti.

4. Alati poput Office 365 i Viva omogućuju zaposlenicima da ostanu povezani i pružaju uvid u podatke koji će im pomoći da se isključe i usredotoče na svoje zdravlje, dobrobit i osobne prioritete.

5. Jasno komunicirajte povratak u ured.

Izvor: Fabrice Michaudeau / Panthermedia / Profimedia