Pametno poslovanje

ČETVRTU GODINU ZA REDOM: Jedan su od najboljih brendova

Autor Krunoslav Ćosić

Samsung je ostvario 91,4 milijarde dolara vrijednosti robne marke

Izvor: Jerome Cid / Alamy / Alamy / Profimedia

Interbrand, globalna konzultantska tvrtka za robne marke, kao jedan od top pet globalnih brendova četvrtu godinu zaredom proglasio je Samsung Electronics. Priznanje dolazi nakon što je na ovogodišnjem popisu otkriveno da je vrijednost brenda Samsung dosegla 91,4 milijarde dolara i porasla za 4% u odnosu na prethodnu godinu.

Interbrand svake godine objavljuje svoj popis najboljih globalnih brendova, a ističu da je vrijednost Samsungovog brenda porasla u svim poslovnim područjima tijekom 2023. godine, unatoč smanjenoj potražnji u globalnoj IT industriji.

Prema Interbrandu, na procjenu tvrtke Samsung Electronics pozitivno je utjecalo sljedeće:

• dosljedno unaprjeđenje korisničkog iskustva na razini cijele tvrtke temeljeno na strategiji „One Samsung“
• povećana razina povezanosti i poboljšano iskustvo igranja videoigara pomoću raznolikog portfelja proizvoda tvrtke te SmartThings platforme
• uloga tvrtke kao predvodnika u budućim inovativnim tehnologijama poput 6G mreže, umjetne inteligencije (AI), automobilske industrije, proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR)
• kontinuirano jačanje ESG strategije kroz ekološki osviještene aktivnosti u svim linijama proizvoda

„Zahvaljujući podršci naših kupaca diljem svijeta, vrijednost brenda Samsung Electronics nastavila je stabilno rasti unatoč izazovnom poslovnom okruženju“, izjavio je YH Lee, predsjednik Ureda za globalni marketing tvrtke Samsung Electronics. „Uvijek ćemo težiti tome da budemo brend kojeg kupci vole, putem vodećih tehnoloških inovacija, značajnih iskustava i nastavka naših napora u održivosti.“

Izvor: Piero Cruciatti / Alamy / Alamy / Profimedia

Vrijednost brenda Samsung pokreću SmartThings, iskustvo igranja videoigara, vodeće inovacije industrije i ESG strategije.

Interbrandovi najbolji globalni brendovi rangiraju se prema evaluaciji vrijednosti svakog brenda, što je rezultat sveobuhvatne analize financijskog poslovanja tvrtke, utjecaja brenda na kupnju potrošača i konkurentske sposobnosti brenda. Interbrand je evaluacija vrijednosti brenda s jednom od najdugovječnijih povijesti na svijetu i široko je prepoznata po svojoj vjerodostojnosti.