ZOOM, TIKTOK

2020. godina bila je ključna za različite brandove

Autor Krunoslav Ćosić

Izuzetno uspješna platforma za dijeljenje video filmova TikTok zabilježila je povećanje prepoznatljivosti robne marke za 17 posto

Izvor: visuals6x / Alamy / Alamy / Profimedia

2020. godina nije bila laka niti za poznate brandove, a kako je tek bilo manje poznatima možemo samo zamisliti. Ipak, epidemija koronavirusa iznjedrila je i neke nove brandove, a nekima je dala vjetar u leđa. Koji su najbrže rastući brandovi u 2020. godini u SAD-u?

Rad na daljinu i sve više vremena provedenog kod kuće bili su ključni za svijest o robnoj marki medija, tehnologije i tvrtki za proizvodnju hrane i pića.

Izvor: Ramon van Flymen / AFP / Profimedia

Prema izvješću Morning Consulta o najbrže rastućim markama u 2020., tvrtka za videokomunikacije Zoom zabilježila je najveći rast prepoznatljivosti marke tijekom godine s gotovo 34 posto. Neposredno iza je bila nova streaming platforma iz NBC-ja, Peacock, s gotovo 32 posto rasta prepoznatljivosti robne marke.

Izuzetno uspješna platforma TikTok zabilježio je povećanje prepoznatljivosti robne marke za 17 posto dok su aplikacije za dijeljenje novca Cash App i Venmo zabilježile sličnu povećanje svijesti o robnoj marki od 10 posto.

Izvor: SOPA Images Limited / Alamy / Alamy / Profimedia

Dva vodeća igrača u novim napicima, Bud Light Seltzer i Natural Light Seltzer, također su zabilježili veliki porast svijesti o marki s 14 posto odnosno 11 posto u rastu. Oba proizvoda su u vlasništvu Annheuser-Buscha.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI