Donedavno je Netflix bio sinonim za video streaming diljem svijeta
Iako se još uvijek može pohvaliti najvećim brojem pretplatnika koji plaćaju, od svih dostupnih streaming usluga, Netflixova popularnost je oslabila tijekom godine zbog povećanog frakcioniranja pretplatničke industrije videa na zahtjev (SVOD).
Netflix je sada tek četvrti među najvećim pružateljima usluga streaminga u SAD-u u pogledu zadovoljstva pretplatnika. Iako je udio od 80 posto zadovoljnih korisnika i dalje za pohvalu, usluga je ipak izgubila deset posto u odnosu na isto istraživanje iz prethodne godine.
Sveukupno, samo je jedna usluga uspjela postići udio zadovoljstva veći od 90 posto: HBO Max, dom nedavne hit serije Euphoria kao i glavnih kanala poput Westworld, Game of Thrones, True Detective ili The Wire. Usluga je pokrenuta u svibnju 2020. i od tada je pridodala oko 78 milijuna pretplatnika, prema izjavama iz tvrtke.
Pobjednik u pogledu povećanja zadovoljstva je tehnološki div općenito poznat po svojim hardverskim proizvodima. S postotnim povećanjem od 14 posto Apple TV+ sada je na šestom mjestu zahvaljujući kulturološkoj težini koja stoji iza njegovih izvornih programa kao što su For All Mankind, Severance ili Ted Lasso.
Što se tiče samih brojeva pretplatnika Apple se vjerojatno neće približiti Netflixu, HBO Maxu ili Disneyjevom kanalu Disney+ s 88 milijuna pretplatnika. Dok sama tvrtka šuti o konkretnoj brojci, procjene se kreću između 20 i 25 milijuna plaćenih pretplata za njen streaming servis.
Loše performanse Netflixa ne mogu se povezati samo s jednim razlogom već s nizom problema, Statista prenosi istraživanje Whip Media. Kao prvo, razočaranje izvornim programiranjem usluge naraslo je tijekom posljednjih mjeseci. Problematična je i odluka da se ograniči dijeljenje računa u više kućanstava.
Prema izvješćima CNBC-ja dodatne naknade za vlasnike primarnih računa iznose od 2 do 3 dolara na testnim tržištima kao što su Čile, Peru i Kostarika, što je otprilike jedna trećina najosnovnije naknade za pretplatu.