Od sredine kolovoza moći ćete se informirati na centralnom mjestu
Dvije medijske kuće, tportal.hr i Adria Media Zagreb s najpopularnijim web izdanjem Story.hr, po prvi se put udružuju u kampanju Hrvatska EURO priča čiji je cilj pravovremeno, točno i istinito obavještavati o vrućim temama.
Na jednom ćete se mjestu moći educirati, informirati i uz savjete stručnjaka dobiti sve bitne informacije o temi koja će nam promijeniti živote. Što uvođenje eura donosi Hrvatima i u čemu ćemo najviše profitirati?
Je li sve spremno za uvođenje eura, hoće li euro poljuljati tržište i dovesti do inflacije cijena? Kako će se veliki i mali poduzetnici snaći u tom sustavu, a kako će privatne osobe primjenjivati euro u svakodnevnom životu?
Kampanju Hrvatska EURO priča pratit će jednako korisna mikrostranica na kojoj ćete moći pronaći sve što vas zanima. Kroz pet kategorija (Priče iz Bruxellesa, Priče malih ljudi, Vrući biznis stolac, Poduzetnički izazovi, Bankarski triler) predstavljat će se, uz tekstove i atraktivan videosadržaj, a dodatni kanal informiranja bit će društvene mreže Facebook, LinkedIn, Instagram i TikTok.
U zajedničkom projektu Adria Medije Zagreb i tportala, Ivana Krajinović (direktorica Adria Medije Zagreb) i Jelena Adrović Krčmar (voditeljica projekta za uvođenje eura unutar HT grupe) daju odgovore na nekoliko pitanja iz ove problematike.