ZOOM USPJEH

OVOJ APLIKACIJI JE KORONAVIRUS ITEKAKO DOBRO DOŠAO Hibridni način rada

Autor Krunoslav Ćosić

Velik dio svijeta radi od kuće i oslanja se na tehnologiju kako bi ostao u kontaktu s kolegama i voljenim osobama

Izvor: Vladyslav Yushynov / Alamy / Alamy / Profimedia

Bez obzira na sigurnosne zabrinutosti i izvješća o eventualno problematičnim vezama s kineskim vlastima, Zoom Video Communications najviše koristi ima od promjena uzrokovanih pandemijom COVID-19.

Usred državnih zabrana zbog koronavirusa aplikacije za video konferencije zabilježile su neviđen porast korištenja, a Zoom je jedna od najpopularnijih dostupnih opcija.

Izvor: Alexander Korzh / Alamy / Alamy / Profimedia

"Rad više nije radno mjesto, to je prostor u kojem Zoom služi za osnaživanje vaših timova da se povežu i ožive svoje najbolje ideje", rekao je Eric S. Yuan, osnivač i glavni izvršni direktor Zooma u priopćenju o zaradi kompanije te dodao: "Energizirani smo da pomognemo evoluciji u hibridni rad koji omogućuje veću fleksibilnost, produktivnost i sreću kako osobnim tako i virtualnim vezama."

U tromjesečju koje je završilo 31. srpnja prihod Zooma po prvi je put premašio milijardu dolara jer je tvrtka uspjela zadržati sve benefite pandemije. Unatoč tome što su se mnogi radnici vratili u svoje urede nakon cijepljenja, tvrtke diljem svijeta nastavljaju prihvaćati hibridni model rada koji se pokazao ne samo učinkovitim u održavanju poslovanja tijekom pandemije već je i popularan među radnicima koji su prihvatili novu slobodu rada s bilo kojeg mjesta.

Izvor: Bukhta Daniil / Alamy / Alamy / Profimedia

Zoom je zabilježio skok svojih prihoda tijekom fiskalne godine koja je završila 31. siječnja 2021. Nakon povećanja prihoda od 169 posto u prvom tromjesečju, rast prihoda u odnosu na prošlu godinu ubrzao se na 355, 367 i 369 posto (u drugom, trećem i četvrtom tromjesečju).

Za dvanaest mjeseci, koji su završili 31. siječnja, prihod Zooma iznosio je 2,65 milijardi dolara, u odnosu na samo 623 milijuna dolara prethodne godine. Tvrtka za video konferencije godinu je završila s neto dobiti od 671 milijun dolara, u odnosu na samo 22 milijuna dolara u fiskalnoj 2020. Od 1. rujna Zoom je imao tržišnu kapitalizaciju od 88 milijardi dolara, u usporedbi s otprilike 30 milijardi dolara na početku pandemije, prenosi Statista.

Izvor: Statista

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI