Disney+ ima 130 milijuna pretplatnika, uz tendenciju rasta
U ljeto, kada u Hrvatskoj i većem broju zemalja ne samo naše regije nego i svijeta bude dostupan Disney+ kanal, zasigurno možemo očekivati daljnji rast broja pretplatnika.
Nakon što je 12. studenog 2021. proslavio svoj drugi rođendan Disney+ se oporavio od kratkog pada broja pretplatnika u prošlom tromjesečju. U tri mjeseca koja su završila 1. siječnja 2022. usluga je imala gotovo 12 milijuna pretplatnika više, u odnosu na samo 2,1 milijun u prethodnom tromjesečju.
Postigavši svoj cilj od 90 milijuna pretplatnika tri godine prije roka (na kraju 2020.) Netflixov konkurent sa sjedištem u Burbanku u Kaliforniji povećao je svoju bazu korisnika za još 35 milijuna pretplatnika, na kraju 2021. godine.
Prema najnovijem izvještaju o zaradi Disney+ je 1. siječnja 2022. imao 129,8 milijuna pretplatnika, što je 37 posto više nego godinu dana ranije. Stavimo li tu brojku u kontekst usporedbe, Netflixu je trebalo osam do 11 godina (ovisno o tome kada počnete brojati) dok je dosegnuo veći broj pretplatnika za svoju streaming uslugu koja je trenutno broj 1 u svijetu s 222 milijuna pretplatnika.
Nakon pokretanja svoje dugo očekivane streaming usluge u studenom 2019. Disney je predvidio da će dosegnuti između 60 i 90 milijuna pretplatnika u 2024. godini. Procjena je izgledala vrlo konzervativno, ako ne i komično niska s današnje točke gledišta.
Naravno, pandemija je vjerojatno odigrala ključnu ulogu u tome da je Disney postigao svoj cilj tako brzo prije zacrtanog roka. Poput Netflixa, Disney+ je vjerojatno profitirao od preporuka za ostanak kod kuće i ograničenih aktivnosti u slobodno vrijeme zbog COVID-19 bolesti.
Kad je početkom 2020. izbila pandemija, što je dovelo do zatvaranja kina i zabavnih parkova te obustavljanje plovidbe brodova za krstarenje, Disney je uvidio da je prisiljen udvostručiti svoje poslovanje izravno s potrošačima, a Disney+ je bio u središtu te strateške promjene.
Između Disney+, Hulu i ESPN+, Disney je na kraju prošlog tromjesečja imao 196 milijuna pretplatnika streaming usluge koja se plaća, što je pridonijelo 132-postotnom skoku prihoda između Q4 2019. i Q4 2021.