U jednodnevnom raju za kupce ipak nešto ne štima
Iako ga neki trgovci promoviraju kroz cijeli tjedan pa i cijeli (studeni) mjesec, Black Friday ili Crni petak trebao bi se događati samo jedan dan u godini. Na četvrti petak u studenom, dan poslije američkog praznika Dan zahvalnosti. Postoje različita tumačenja, logična i nelogična, pa čak i nepristojna kako je nastao Crni petak. Nije to više niti bitno, bitni su samo popusti. Ali, stvarni popusti.
Rezultati analize britanske udruge potrošača What? ukazuje kako možda nije sve onako kako se čini kada se pogleda taj veliki postotak sniženih cijena. Podaci za 201 proizvod za dom i tehnologiju iz niza „pogodnosti za crni petak“ u Ujedinjenom Kraljevstvu otkrili su nezgodne podatke. Proizvodi su praćeni u trgovinama Amazon, AO.com, Argos, Currys, John Lewis i Richer Sounds.
Tijekom perioda od mjeseci, prije prošlogodišnjeg Crnog petka, zapanjujućih 92 posto oglašenih proizvoda bilo je iste cijene ili čak jeftinije dok je samo jedan posto bio najjeftiniji na Crni petak. Kao što pokazuju podaci koje je objavio Statista, gotovo svaki pojedini proizvod (99 posto njih) koji je analizirao Who? ostao je na istoj cijeni nakon završetka Crnog petka ili čak postao jeftiniji. Dakle, nema niti razloga za žurbu.