MOŽE I OVAKO

INŽENJER PONOVO U AKCIJI: Sada izrađuje bicikl bez kotača

Autor Davor Dakić

Izgled da su moguće razne varijacije kotača na biciklima kakvima se danas vozimo

Izvor: The Q/Sergii Gordieiev / Ferrari / Profimedia

Inženjer koji je nedavno napravio bicikl s četvrtastim i trokutastim kotačima predstavio je bicikl bez kotača. Najprije je je izumio četvrtasti kotač za svoj bicikl. Može ga voziti kao i normalan bicikl. S obzirom da se četvrtasti kotači ne okreću umjesto toga stvorio je gusjenicu za svaki od njih prekrivenu pravom gumom za kotače bicikla.

Izvor: Sergii Gordieiev / Ferrari / Profimedia

Takva kombinacija omogućuje normalnu vožnju bicikla i upravljanjem jednako dobrim kao i s konvencionalnim kotačima. Izradio je kotače u svojoj radionici u SAD-u koristeći komad čelične cijevi četvrtastog oblika koji je bio prerezan po dužini.

Zatim je predstavio novi model — kotače sa samo tri strane. Kao što vidite na fotografiji, četvrtasti kotači pokretali su se gusjenicama. Lagano je zakrivio svaku stranu trokutastih kotača. Svaki je napravljen od dvije zalijepljene šperploče i zatim izrezane u oblik uključujući žbice.

Izvor: Sergii Gordieiev; /The Q / Ferrari / Profimedia

Sergii Gordieiev iz SAD-a opremio je stroj s dvije kontinuirane gusjenične gusjenice, jednom sprijeda i jednom straga.

Prilagođeni bicikl crpi svoje materijale iz recikliranih dijelova bicikla, pronađene oko Sergiijeve radionice. Kontinuirane gusjenice rade kroz golemi disk koji čini središte prilagođenog stroja. Okvir bicikla je čelik zavaren i zatim obojen u crno.

Dugi lanac bicikla kruži oko diska sa svojim donjim lijevim dijelom pričvršćenim za mini disk ugrađen u stražnju kontinuiranu gusjenicu. To omogućuje biciklu da se kreće naprijed dok lanac pokreće stražnju kontinuiranu gusjenicu. Ova postava pogona na stražnje kotače pokreće prednji.

Izvor: The Q/Sergii Gordieiev / Ferrari / Profimedia

Izvor: The Q/Sergii Gordieiev / Ferrari / Profimedia

Izvor: The Q/Sergii Gordieiev / Ferrari / Profimedia

Izvor: The Q/Sergii Gordieiev / Ferrari / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI