Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid ima novi motor snage 544 kW (739 KS)
Možemo samo zamisliti kakav je osjećaj voziti automobil s toliko snage, a uz to u SUV formi. V8 motor i električni motor razvijaju ukupnu izlaznu snagu od 544 kW (739 KS) i 950 Nm, što omogućuje nova hibridna tehnologija, uz veći električni doseg i brže punjenje.
Coupé s GT paketom i izvrsnom dinamikom vožnje odlikuju vrhunske vozne performanse u kombinaciji s vrlo učinkovitom i sveobuhvatnom svakodnevnom upotrebom. Najsnažniji Cayenne je plug-in hybrid. Porsche je nadogradio tehnologiju njegovog nasljednika Cayenne Turbo S E-Hybrid na brojne načine postigavši značajne prednosti u području električnog dosega i performansi.
Električni motor snage 130 kW (176 KS) dopunjava temeljito prerađeni 441 kW (599 KS), 4,0-litreni twin-turbo V8 motor. Zajedno ove dvije pogonske jedinice razvijaju kombiniranu ukupnu izlaznu snagu od 544 kW (739 KS) i maksimalni okretni moment od 950 Nm, što je dovoljno da novi Cayenne Turbo E-Hybrid ubrzava od 0 do 100 km/h u samo 3,7 sekunde te postiže najveću brzinu od 295 km/h. Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s GT paketom ubrzava do 100 km/h za 3,6 sekundi i postiže najveću brzinu od 305 km/h.
U usporedbi sa svojim prethodnikom, novi Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid nudi znatno veći električni doseg i kraće vrijeme punjenja. Povećanog kapaciteta od 25,9 kWh, visokonaponska baterija instalirana ispod podnice prtljažnika omogućuje električni doseg od do 82 kilometara (električni doseg u gradu).
Novi 11 kW punjač u vozilu skraćuje vrijeme punjenja na prikladnom wallboxu ili stanici za punjenje na manje od dva i pol sata bez obzira na povećanje kapaciteta baterije.
Novi Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé s GT paketom ima naglašeniji sportski karakter. U ponudu hibridnih modela donosi odabrane značajke performansi modela Cayenne Turbo GT, modela performansi usmjerenih na cestu koji više nije u ponudi na nekim tržištima.
Kompletni vozni postroj i sustavi kontrole, uključujući zračni ovjes, posebno su podešeni za novi model. Karoserija je 10 milimetara spuštena. Okretni ležajevi specifični za modele GT povećavaju nagib na prednjoj osovini za -0,58 stupnjeva, a u kombinaciji sa širim prednjim kotačima omogućuju još dinamičniju reakciju upravljanja u zavojima, veću ukupnu preciznost upravljanja i osobito poboljšano prianjanje u zavojima.
Visokoučinkovita Porsche keramička kompozitna kočnica (PCCB) također je dio serijske opreme u GT paketu. Dinamičke kvalitete modela Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé mogu se dodatno poboljšati gumama za serijske 22-inčne kotače GT Design, sustavom PDCC i sustavom upravljanja stražnjom osovinom.