E-mobilnost dobiva sve praktičnije asocijacije, a jedna od njih je ne samo vožnja na struju nego i kasnija praktičnost
Tatamel je razvio japanski start-up Icoma i spreman je za proizvodnju. Pokreće ga motor od 600 W koji pokreće punjiva baterija kapaciteta 12 Ah i ima najveću brzinu od 40 km/h s maksimalnim dosegom od oko 50 km. Kad dođete na odredište bicikl se može sklopiti i smjestiti ispod stola, ako s njime idete na posao.
Vrlo lako ćete Tatamel smjestiti i u vlaku, u prtljažnik vozila te u dio stana ako nemate spremnik za odlaganje bicikla. Pri dolasku na bilo koju destinaciju više nećete imati problem s parkiranjem, kao što ga imaju vlasnici drugih bicikala.
Na ovaj način električni bicikli postaju praktičniji od električnih romobila, koji se također vrlo lako preklapaju i nose u ruci. Kada se sklopi radi pohrane, dugačak je samo 70 cm, visok 68 cm i širok 26 cm. U ovom obliku još uvijek se može kotrljati na prednjem kotaču i stražnjem setu sklopivih kotača, pri čemu ga vozač vuče za ručku sa šarkama.
U rasklopljenom stanju bicikl se izvlači na 123 cm duljine, ima visinu od 100 cm i širinu od 65 cm.
Tatamel će biti dostupan i za različite opcije završne obrade za kupce koji ga žele uskladiti sa svojom radnom stanicom. Za sada se ne prodaje tako da cijena nije poznata.