Čiji je utjecaj najvrjedniji na Instagramu, Ronaldov ili Messijev? Možda najveći utjecaj i zaradu donosi Kim Kardashian?
Izjava ili mali potez može značiti tektonske promjene vrijednosti – nekoliko puta ove godine Elon Musk je spomenuo kriptovalute, a njihova je vrijednost automatski porasla ili se pak smanjila. Tijekom turnira Euro 2020 nogometaš Cristiano Ronaldo je ispred televizijskih kamera iz kadra maknuo dvije boce Coca-Cole. Taj njegov potez, kojim je ljude pozvao da piju običnu vodu, kompaniji Coca-Cola je smanjio vrijednost za čak četiri milijarde dolara.
Moć i utjecaj poznatih osoba je velika. Znaju to tvrtke koje koriste mnoge influencere na Instagramu te tako utječu na kupovinu određenih proizvoda i usluga. Kad Ronaldo nešto objavi na svojem Instagram profilu, a prati ga 311 milijuna followera, njegov jedan post odnosno objava ima vrijednost 1,60 milijuna dolara.
Ronaldo ima najskuplji utjecaj na Instagramu, pokazuje analiza marketinške platforme za društvene mreže Hopper HQ, a prenosi Statista. Ronaldo zarađuje najviše od bilo kojeg drugog Instagram influencera po sponzoriranoj objavi.
Mnoge druge poznate osobe mogu napraviti odličnu reklamu za proizvode koje samo spomenu u svojoj objavi. Glumac i bivši hrvač WWE-a Dwayne Johnson odnosno therock s 252 milijuna pratitelja može očekivati da će zaraditi 1,52 milijuna dolara za takve objave dok je Ariana Grande „najskuplja žena“ na popisu od deset čije objave vrijede najviše – 1,51 milijuna USD. Ona ima 250 milijuna pratitelja.
Slijedi Kylie Jenner s 1,49 milijuna dolara vrijednosti objave, Selena Gomez je na 1,47 milijuna USD, a poznata Kim Kardashian za jedan post može reći da vrijedi 1,42 milijuna USD. Na sedmom je mjestu Lionel Messi s 1,17 milijuna USD, pa zatim Beyonce Knowles s 1,15 milijuna, a tu su još i Justin Bieber s 1,11 milijuna te Kendall Jenner s 1,05 milijuna USD.
Instagram je u siječnju 2020. dostigao milijardu aktivnih korisnika u svijetu. Za usporedbu, Facebook ima 2,8 milijardi aktivnih korisnika, Pinterest 459 milijuna dok Twitter prati 353 milijuna. Svaki dan pola milijarde ljudi prati Story objave, 63% korisnika Instagrama provjerava aplikaciju barem jednom dnevno, a 42% ih otvara više puta u istom danu.