Sve je prikazano iz perspektive kokoši tako da sve izgleda ogromno
Zbog toga ćete imati osjećaj kao da ste kokoš, dok lutate tematskim parkom u kojem se nalaze razni vrtuljci, panoramski kotači i slične atrakcije, što je obično vrhunac svakog tematskog parka. Posebno u Park Beyondu gdje ih se može 'imponirati' u pretjerano zabavne središnje dijelove koji nikada prije nisu viđeni.
Autori su razmišljali o raznim vožnjama koje izvrsno izgledaju, ali su došli do zaključka da sam izgled ne bi opravdao sjajnu priču. Rezultat su dvije ravne vožnje koje se pretvaraju u vrhunac. Na primjer, jedna od vožnji nalikuje uzbudljivoj vožnji s temom sela Chicken Run: Dawn of the Nugget u osnovnoj verziji.
Prilikom nadogradnje transformira se u scenu pretjerane potjere vođene akcijom koja se izravno referira na drugu osobu u filmu koja vodi iz sela.
Za rollercoaster je korišteno reciklirano smeće, a za ovu neobičnu stazu dizajnirali su četiri automobila u stilu piletine temeljena na saksijama za cvijeće, umivaonicima i uz puno ljepljive trake. Na vrh su dodali automobil u stilu 'Fun-Land Farms' kombija koji se nekoliko puta pojavio u filmu kao i 'jaje s kokošjim nogama' koje svi znamo iz trailera.
Stvorene su i dvije potpuno nove Chicken Run: Dawn of the Nugget mape inspirirane sandboxom, koje su dizajnirali prema glavnim lokacijama filma koji se prati u video igri. Najizazovnija je bila karta 'Fun-Land Farms', inspirirana tematskim parkom za kokoši koji se prikazuje u filmu.
Budući da je Fun-Land Farms u filmu zatvoreni park morali su pronaći nova rješenja za rasvjetu i granicu karte što je dovelo do jedinstvenog okruženja. Osim toga, utrošeno je vrijeme da se uskladi s prepoznatljivim vizualnim izgledom na tlu originala, što je dovelo do de facto novog izgleda karte.
Prepoznatljivo okruženje filma također je imalo veliki utjecaj na to kako su dizajnirali objekte krajolika koje igrač može koristiti za izgradnju trgovina ili ukrašavanje svojih parkova. Za razliku od klasičnih tema kao što su 'Western', 'Candyville' i 'Alien Planet' nije postojalo samo jedno okruženje Chicken Run: Dawn of the Nugget kroz cijeli film.
Stoga su identificirali tri glavna okruženja koja su pretvorili u skupove višestrukih sredstava. Sveukupno, uloženo je mnogo truda kako bi igrač mogao ponovno stvoriti cijeli film do detalja. U nekom trenutku tijekom produkcije je početni planirani broj objekata za scenografiju bio premali za ono što su trebali pa su dodali dodatni set, što je rezultiralo s nevjerojatnih 280 komada za kreativnost.