Povećanje cijene se odnosi na mjesečnu pretplatu za Premium opciju
YouTube rijetko donosi nepopularne odluke, a sada je očigledno došlo vrijeme da se podigne cijena pretplate za sve one koji više ne žele gledati oglase na platformi.
YouTube je počeo podizati cijene Premium pretplate u određenim regijama, što uključuje dijelove Europe, Azije, Oceanije i Južne Amerike. Korisnici iz različitih dijelova svijeta sada izvještavaju da im je platforma poslala e-poruku u kojoj ih se obavještava o nadolazećim promjenama.
Prema YouTubeu, "ova odluka nije donesena olako", ali će povećanje cijene mjesečne pretplate omogućiti kompaniji da nastavi razvijati Premium i podržavati kreatore i umjetnike na platformi. Postojeći korisnici poskupljenje će osjetiti tek za tri mjeseca dok će poskupljenja za sve one koji se tek planiraju pretplatiti na YouTube Premium vrijediti od sljedećeg obračunskog ciklusa.
Od 1. studenog YouTube Premium poskupjet će u Argentini, Australiji, Austriji, Čileu, Njemačkoj, Poljskoj i Turskoj, a to se odnosi i na pojedinačne i na obiteljske planove. U ovom trenutku se za YouTube premium u Hrvatskoj plaća 9,55 eura, a prvi mjesec korištenja je besplatan. Odabere li se obiteljski Premium paket za 14,60 eura mjesečno YouTube bez oglasa može koristiti do pet članova obitelji, starijih od 13 godina. Nije jasno hoće li poskupljenja stići i u Hrvatsku.
Treba istaknuti kako Premium opcija uključuje i druge značajke, a ne samo gledanje bez oglasa – gledanje u pozadini, bez obzira što je ekran isključen ili se upotrebljava neka druga aplikacija, a moguće je gledanje videozapisa u offline načinu, nakon što ih se prethodno preuzme dok ste spojeni na mobilnu mrežu ili wireless.
Nova odluka dolazi nedugo nakon što je YouTube zabranio blokiranje oglasa u cijelom svijetu i pozvao sve korisnike da isključe svoje blokatore ili se pretplate na uslugu Premium. Oni koji se ne budu pridržavali više neće moći gledati isječke na platformi, a oni koji odluče izdvojiti mjesečni iznos moći će ih gledati bez reklama, uz pristup ekskluzivnim značajkama.