AI JE TAKO MOĆAN

AT&T: Traži pogodnosti za osoblje u generativnoj umjetnoj inteligenciji

Autor Krunoslav Ćosić

Američki operator planira implementirati Ask AT&T u nadolazećim tjednima

Izvor: Pixabay

AT&T je uskočio u generativni AI hype vlak, detaljno opisujući planove za implementaciju OpenAI-jeve ChatGPT usluge među zaposlenicima u pokušaju poboljšane učinkovitosti i kreativnosti.

Američki operator planira implementirati Ask AT&T u nadolazećim tjednima, navodeći upotrebu u kodiranju i razvoju softvera, prevođenje dokumenata kupaca i osoblja s engleskog na druge jezike i pojednostavljenje svoje evidencije.

Sudjelovali su u rješavanju potencijalnih sigurnosnih problema s podupirateljem OpenAI-ja Microsoftom kako bi postavku učinili "sigurnom za naše zaposlenike i naše korporativne podatke". Ask AT&T radi u "namjenskom zakupcu Azurea koji je pod pritiskom testiran na curenje", piše Mobile World Live, što znači da osoblje može unijeti podatke o tvrtki i informacije "bez brige" da će postati javni.

Izvor: Freepik

Preciznost je osigurana upotrebom internog znanja i procesa "koji usmjeravaju sustav na odgovorno davanje točnih rezultata". Generativni alati umjetne inteligencije su sjajni i brzo se poboljšavaju, ali nisu čarobni niti nepogrešivi. Stoga operator pazi na "vanjsku zlouporabu" tehnologije, razvijajući protumjere koje pokrivaju samu postavu zajedno s napadima generiranim umjetnom inteligencijom.

AT&T je istaknuo dugu povijest korištenja AI-ja u svojim operacijama, porijeklo koje uključuje tvrdnju da je bio prisutan na sastanku 1955. godine na kojem je skovan pojam umjetna inteligencija. Nedavno je AT&T koristio AI za korisničku službu, operativnu učinkovitost i sprječavanje neželjene pošte.

Potencijalni razvoj koji se procjenjuje za Ask AT&T uključuje optimizaciju mreže; ažuriranje naslijeđenog softvera; daljnju upotrebu korisničke službe; upiti za zaposlenje te skraćivanje vremena sastanaka automatiziranjem izrade sažetaka i točaka djelovanja.