Hoće li igra stara desetljeće ponovo biti najbolja?
Gotovo deset godina nakon originala na PlayStation 5 konzolu će stići The Last of Us koji će sada i službeno imati dodatak u imenu Part I kako bi u modernom svijetu koegzistirao s hit igrom iz 2020. godine - The Last of Us Part II.
The Last of Us Part I će se najprije pojaviti za PlayStation 5. U nekom će se trenutku, vjerojatno tijekom 2023. godine kad će i službeno biti 10 godina od izlaska igre, pojaviti i za PC te nastaviti odličan niz PlayStation igara na kompjutorima.
Nameće se logično pitanje može li remake originalne igre, koja ima 249 titula najbolje igre godine (više nego bilo koja druga igra do sada) i desetljeće poslije izdavanja još jednom pokupiti titulu Igre godine?!
Iskreno, u situaciji u kakvoj je trenutno gejming industrija, ali najviše zbog samog kvaliteta The Last of Us priče, načina izvođenja i svega drugog što TLOU1 nosi sve je moguće, posebno što reizdanje zaista izgleda nevjerojatno i prepravljeno je iz korijena!
Studio Naughty Dog je, očekivano, više nego svjestan nedavnog masivnog curenja The Last of Us Part I, a doživio je to istovremeno i kao obeshrabrujuću i kao frustrirajuću situaciju i za kompaniju i za svoje programere.
Serija curenja informacija tijekom srpnja, koju smo pokušali ignorirati koliko god smo mogli iz želje da nikome ne pokvarimo dojmove, uključuje gotovo sve što je gamere zanimalo - gameplay video snimke, slike ekrana, detalje o funkcijama pristupačnosti i mapama kontrolera, čak i raspored kontrola.
Zbog svega toga je Naughty Dog ranije od planiranog predstavio vlastiti pregled onoga što možemo očekivati kad igra bude objavljena za PlayStation 5, što bi trebalo biti 2. rujna 2022.
"Curenje je stvarno glupo", napisao je potpredsjednik Naughty Doga Arne Meyer. "Pogotovo kad smo na pragu objavljivanja. To je obeshrabrujuće i frustrirajuće za timove koji su uložili sve da naprave sjajne stvari za naše igrače".
Novi trailer se fokusirao na vizualna poboljšanja i karakteristike predstojećeg remakea kao i na intervjue s dopredsjednikom Naughty Dog studija, Neilom Druckmannom, direktorom igre Matthewom Gallantom i kreativnim direktorom Seanom Escaigom.
Cilj je primarno bio da se pokaže kako curenja ne prikazuju igru u stvarnom smislu. Ono što smo mi vidjeli je gotovo nevjerojatan napredak grafike, još bolje animacija lica i čini se potpuno nov doživljaj priče koju mnogi dobro znaju i vole, a mnogi pamte kao jedan od najupečatljivijih trenutaka gaminga do sada…