ONI SU NAJBOLJI

KALUSH ORCHESTRA: Kako eurovizijski pobjednici stoje na društvenim mrežama?

Autor Krunoslav Ćosić

Ukrajinska rap grupa Kalush osnovana 2019. godine pobjednik je Eurovision natjecanja

Izvor: Youtube

Najbolja pjesma na natjecanju Eurovision je Stefania, a izvodi ju ukrajinska grupa s 394.000 pretplatnika na YouTubeu. Njihovi video filmovi imaju 176 milijuna pregleda, a nakon samo pet sati od uploada pjesma Stefania imala je 220.000 pregleda. Sudeći po broju objava, nisu baš aktivni na YouTubeu jer unatrag godinu objavili 15-ak videa. Na YouTube kanalu Eurovision Song Contest pjesma je pogledana 191.000 puta.

Kalush Orchestra - Stefania
Izvor: Youtube

Na Instagramu kalush.official je do sada objavio 254 posta, imaju 582.000 pratitelja, a oni prate 373 korisnika. Njihovu objavu, u kojoj primaju pobjednički mikrofon, pogledalo 2,8 milijuna ljudi. Još više pregleda ima početak njihovog pobjedničkog nastupa, nakon što su od stručnog žirija i glasača dobili rekordnih 631 bod.

Izvor: Instagram

Facebook stranicu grupe Kalush lajkalo je 32.213 osoba, a prati ju 43.868 ljudi. Posljednja objava privukla je gotovo 10.000 reakcija, 455 komentara te 1800 dijeljenja.

Usporedimo li spomenute brojke s prošlogodišnjim pobjednikom, Måneskin (na danskom jeziku to znači mjesečina), Talijani su ipak imali bolje brojeve na društvenim mrežama. Naravno, za Kalush Orchestra slijedi siguran rast pratitelja i pregleda njihovih objava.

Inače, Ukrajini to nije prva pobjeda na Euroviziji - pobijedili su na natjecanjima u 2004. i 2016. godini.

Kalush Orchestra nastao je kao izdanak rap grupe Kalush, fokusiran na spajanje modernih hip-hop zvukova s motivima koji se nalaze u tradicionalnoj glazbi i umjetnosti Ukrajine. Članovi Oleh Psiuk, Ihor Didenchuk, MC KylymMen, Tymofii Muzychuk, Vitalii Duzhyk i Sasha Tab stvaraju zvuk i vibracije koje su se svidjele cijeloj Europi, pokazuje njihova pobjeda.

Izvor: Youtube