Mlađi ljudi umjesto televizora koriste streaming usluge poput Netflixa i Amazon Prime Videa
Prema Nielsenovim istraživanjima, postoji veliki generacijski jaz u konzumaciji odnosno gledanju televizora. Mnogi ljudi stariji od 65 godina su u mirovini i stoga imaju više vremena za gledanje televizije. Mlađe generacije posežu za streaming uslugama te na njima gledaju „tradicionalnu“ televiziju.
Ipak, televizija je i dalje najčešće korišteni medij u mnogim zemljama, a naročito u SAD-u, pokazuje The Nielsen Total Audience Report. U prosjeku, Amerikanci u dobi od 18 i više godina provode četiri sata i 16 minuta dnevno gledajući televiziju.
Dakle, to je za otprilike pola sata više od prosječnih tri sata i 45 minuta interakcije s pametnim telefonom.
Iako ove informacije zasigurno pokazuju da je televizija još uvijek relevantna i da je ne treba prerano otpisati, pomniji pogled otkriva trend koji bi dugoročno mogao nanijeti propast televizijskim mrežama.
Prema Nielsenovim analizama, postoji veliki generacijski jaz u konzumaciji televizora. Dok oni u dobi od 50 do 64 godine dnevno ispred (nekad malog) ekrana u prosjeku provode gotovo šest sati (točnije, pet sati i 43 minute), stariji od 65 godina televizor dnevno konzumiraju sedam sati i 14 minuta.
Skupina od 35 do 49 godina za televizor tijekom dana nema tako puno vremena (tri sata i 24 minute) dok osobe od 18 do 34 godine u televizor gledaju samo jedan sat i 37 minuta dnevno, u prosjeku.
Ako ne gledaju klasičnu televiziju, Amerikanci vole streaming servise – najpopularniji je Netflix, a slijede Prime video, hulu, Disney+, HBO Max, YouTube Premium te Apple TV+.