Poljska agencija za nadzor tržišnog natjecanja pokrenula je istragu
Istražuje se najnovija politika privatnosti koju je Apple uveo. Cilj je istražiti jesu li ograničenja u praćenju korisničkih podataka od strane trećih strana pokušaj tvrtke da eliminira tržišno rivalstvo.
U priopćenju Ured za zaštitu tržišnog natjecanja i zaštite potrošača (UOKiK) objasnio je da je njegov predsjednik Tomasz Chrostny pokrenuo istragu o tome jesu li ažuriranja privatnosti na uređajima s iOS 14.5 i novijim verzijama ograničila konkurenciju, prenosi Mobile World Live.
"Istodobno su se pojavile sumnje da pravila koja je uspostavio Apple nisu osmišljena za promicanje vlastite usluge oglašavanja, Apple Search Ads, što bi moglo predstavljati kršenje načela konkurencije", ustvrdio je UOKiK.
Chrostny je komentirao da je istraga usmjerena na utvrđivanje jesu li Appleovi postupci nastojali eliminirati konkurente na tržištu personaliziranih oglasnih usluga kako bi "bolje prodali" vlastitu ponudu. “Istražit ćemo radi li se o isključivoj zlouporabi tržišne moći.”
Appleov potez kojim se od razvojnih programera trećih strana traži da dobiju dopuštenje korisnika za praćenje podataka za ciljane reklame naišao je na kritike konkurenata otkako je plan objavljen 2020., uključujući Facebook, Google i Snap.