Na listi se uz Google i TikTok nalaze Samsung, Amazon, Microsoft, Apple, Huawei i još neki brandovi
Ljudi vjeruju Googleu, ali ne vjeruju baš Facebooku, pokazuju podaci koje je provela čikaška istraživačka platforma seoClarity. Na listi loše kotira i TikTok, iako je najpopularnija mreža trenutno.
U istraživanju, u kojem je 1.057 Amerikanaca dalo odgovore na pitanja kojim tehnološkim kompanijama vjeruju najviše, a kojima najmanje, loše je prošao Facebook, ali i megapopularna aplikacija TikTok.
42,6 posto ispitanika je izrazilo nepovjerenje u Facebook naspram 37,8 posto njih koji imaju povjerenja u najveću društvenu mrežu na svijetu. TikTok nepovjerljivim smatra 43 posto anketiranih dok 28,1 posto ima povjerenja u ovu kinesku mrežu popularnu među mladima. Huawei podjednako i vjeruju i ne vjeruju, a postotak je isti – 30,4 posto.
Googleu se najviše vjeruje, smatra to 65,7 posto sudionika ankete, dok 21,2 posto ima negativan stav. Na drugom mjestu je Amazon kojem ne vjeruje samo 16,5 posto, ali mu vjeruje 65,1 posto Amerikanaca.
Na trećem mjestu je Microsoft sa 16,9 posto nepovjerljivih i 63,9 posto onih koji imaju povjerenja. Apple uživa povjerenje kod 62,6 posto anketiranih dok mu povjerenje uskraćuje samo njih 18,6 posto. Na petom je mjestu Samsung kojem vjeruje 62,3 posto, ali ne vjeruje samo 13 posto. Twitteru pak ne vjeruje 31,8 posto, ali vjeruje 42,9 posto.