COVID-19 MJERE

ZBOG UTJECAJA KORONAVIRUSA: Pravo na nadoknadu svih ili dijela fiksnih troškova

Autor Krunoslav Ćosić

Nastavlja se korištenje mjera za očuvanje radnih mjesta, a zahtjevi se predaju do 15. travnja 2021. godine

Izvor: Pixabay

Poduzetnici kojima je obustavljen rad i kojima je pad prihoda/primitaka u veljači 2021. u odnosu na isti mjesec prethodne godine bio minimalno 60% ostvaruju pravo na nadoknadu svih ili dijela fiksnih troškova za veljaču 2021. To pravo ostvaruju i poduzetnici koji su započeli s radom tijekom 2020. ako im je pad prihoda/primitaka u veljači 2021. u odnosu na studeni 2020. bio najmanje 60%.

Detaljniji uvjeti i način ostvarivanja prava propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za veljaču 2021.

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za veljaču 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi. Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi putem sustava ePorezna do 15. travnja 2021. godine. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“.